VERMIST: Seiko SNE498P1 Solar

Maandag 30 juli 2018 is een horloge onderweg naar een mede-forum lid in de (aangetekende) post ontvreemd. Dan wel op het plaatselijke PostNL agentschap “Rob van Zwol, Dordrecht Stadspolders” of tussen hen en de registratie bij het regionale distributie centrum te Rotterdam in.

Het gaat om deze Seiko SNE498P1 solar:

Serienummer op de kastdeksel is 831160.

Het blijft een speld in een hooiberg maar je weet nooit wie per toeval dit horloge ergens aantreft, vandaar deze post. Mochten jullie op wat voor manier dan ook in aanraking komen met dit horloge dan verneem ik het graag!

Alvast bedankt voor jullie alertheid!

9 likes

Zucht. Het is ook altijd PostNL met zulke grapjes.

Ik zal Instagram eens in de gaten houden, kijken of iemand vol trots een nieuwe Solar post :v:

1 like

Heh nou durf ik de mijne niet meer te plaatsen :frowning_face:

2 likes

He Perry, @Voordeligbijdetijd ik neem aan dat je aangifte hebt gedaan? Als ik iets vind of in beslag neem, check ik altijd het serienummer om een eigenaar te achterhalen. Zeker even de moeite waard. Kan misschien ook online gedaan worden.

2 likes

Er is er toevallig één aan mij aangeboden als inruiler, samen met een Land Monster.
Allebei nieuw in doos, heb gevraagd om een foto van het kastdeksel.

5 likes

Hoop van harte dat dit horloge weer terecht komt. Wat een ellende. Wanneer worden ze bij Postnl eens echt wakker en wanneer nemen ze ingediende klachten eens serieus?

2 likes

Trieste bedoeling weer. Hopelijk komt het horloge snel boven water!

1 like

Haha nee hoor, dat was niet de bedoeling. Een oogje in het zeil houden is genoeg :wink:

1 like

Aangifte moet op afspraak tegenwoordig. Over 3 weken ben ik de eerste…
Online kan dit helaas nog niet

1 like

Ja dat klopt idd. Wauw, 3 weken is wel heel lang zeg. Succes in iedergeval en ik hou Mn ogen open voor je.

1 like

Al met al is het natuurlijk gewoon een verzekeringskwestie, maar het geeft ontzettend veel ergernis en je verliest er altijd geld aan. Ben nog blij dat het een recent productiemodel betreft dat vervangbaar is, je moet er niet aan denken als dit met een uniek model gebeurt…

1 like

Blijft gewoon vervelend, al wordt het vergoed.
2 partijen die een nare smaak erop nahouden.
Succes en hopelik een goede afloop.

1 like

Het wordt steeds gekker hier! :scream:

3 likes

Meedoen aan allerlei (reality) programma’s heeft hogere prioriteit bij de politie tegenwoordig :joy:

2 likes

Je zou een keer voor de gein een dienst mee moeten draaien. Denk dat je dan anders zal praten over de politie. Maken een hoop mee en vooral een hoop ellende die geen mens wilt zien.

16 likes

Eens. Het wegbezuinigd worden en tegelijkertijd bedolven worden onder administratieve nonsense is te wijten aan Den Haag. Niet aan de jongens en meisjes in het blauw.

6 likes

Dat begrijp ik heel goed, een vriend is ook agent. Maar het gaat ook om beeldvorming en die kan IMO soms echt anders.

Ze staken niet voor niets natuurlijk, ze worden stelselmatig onderbetaald en ondergewaardeerd. Ik heb zeer veel respect voor de Politie.

2 likes

Helaas niet alleen Postnl, ook DHL kan er wat van (dit keer geen horloge).

Maar dit is weer gewoon balen en ik hoop dat ie (heelhuids) terecht komt.

3 likes

Ik denk dat het verwijt voor de meesten (voor mij i.i.g.) ligt bij de politiek en niet zozeer bij de politie.

En wat zij te zien krijgen zou misschien juist ook bij het publiek bekend moeten worden. Dan moet de politiek aan de slag.

1 like