Vermoeiende Hodinkee gasten

Doe jij je jasje (colbert) niet uit als je in de auto zit of aan je bureau zit?

Broeken slijten harder dan jasjes, wellicht?

Oh zo. Ik dacht dat je die broek ook wilde combineren met andere kleding.

Zeker. Een reserve broek moet je wel in afwisseling dragen. Als je hem pas na twee jaar uit de kast haalt zul je zien dat er wat kleurverschil is met je jasje.

1 like

Omdat @drex natuurlijk wel gelijk heeft, een poging het hier weer op het goede pad te helpen.

Misschien zijn de banden van Hodinkee overpriced, maar ik vind dit soort bandjes toch wel heel erg fraai. Is me best die centjes waard.

4 likes

Je hebt gelijk. Laten we dan maar over gaan naar bespoke bandjes vs Hodinkee bandjes :joy::+1:.

Idd super mooie bandjes!

1 like

Modepoppetjes :joy:
Hoe heeft mijn zeurtopic over Hodinkee een wending naar suits gekregen…?

1 like

Het artikel laat wel zien dat het makkelijk is om een gevoel van context kwijt te raken als je je echt lang met één ding bezig gaat houden :stuck_out_tongue:

4 likes

Dus dit. Prima observatie.

3 likes

Klopt helemaal, iets van tunnelvisie en fixatie.

1 like

Ik vind die presentatoren (editor/editor in chief/execetive editor/toilet lady) zo’n verveelde indruk maken bij de introductie van elke Talking Watches aflevering.

2 likes

Komt ook nogal eens voor bij Rolex-bezitters :laughing:

Ik kijk soms wel eens op Hodinkee.

Best leuke artikelen soms, (Al maken de experts soms her en der een foutje in hun items) En het snobistische sfeertje erom heen vind ik minder. Ik behoor ook niet tot de doelgroep dus het is geen ramp.

Groeten,

Noel.

2 likes

Volgens mij is dat ook een minimale vereiste om lid te mogen worden van HF. Heb je bij aanmelden geen loonstrook moeten uploaden?

3 likes

Niks mis met dat lied, terwijl ik net Benjamin gegoogled heb en hem een blaaskakerige hipster vind. Da’s temeer ergerlijk omdat ie met z’n baardje, bril en vest veel te dicht tegen mijn huisstijl aanschurkt. :slight_smile: Trek uit die uitspraak vooral je eigen conclusies.

Dat nummer is best aardig. Hier nog even een lekkere Joe Quarterman. Goeie morgen.

1 like

Veel typische Nederlandse reacties hier :joy: Lekker afgeven op succes. Ik ben een aanhanger van Hodinkee, zeker de podcasts, leuke en interessante gasten worden uitgenodigd.

Wat de website betreft daar moet je uiteraard wel met een andere bril naar kijken, het is meer op glamour dan hoog journalistiek inhoud, niks mis mee zou ik zeggen, Ik lees en vergaap me graag :wink:

Daarom bezit ik ook nog een mooie Seiko 5.

2 likes

Als TS maar ff weer (na heule lange tijd) een duit in het zakje: Hodinkee is af en toe/Steeds vaker Top Gear: de ene na de andere Ferrari of welke superauto dan ook komt voorbij ipv de Hyundai of VW die normale mensen (kunnen) kopen. En Jan Doedel: zoooo… die is mooi!!! (Vergaap, vergaap)

Inderdaad, maar wat is er mis met een Top Gear (en daarmee met een Hodinkee)? Voor die Hyundai of Seiko 5 ga ik wel ergens anders heen. Nee, ik ben niet in de markt voor een Ferrari of Patek, maar daarom is het nog wel leuk om je eraan te vergapen.

1 like

Terwijl de video met John Mayer een van de leukste over horloges ooit gemaakt is. Ze kunnen het dus wel

En wat is daar mis mee? Er is een markt voor, ze zijn erg succesvol. Wellicht één van de meest succesvolle horloge gerelateerde websites op deze planeet. Wil je in een wat lager segment kijken dan ga je naar bv Worn&Wound. Zo voor ieder wat wils! (Ik kijk graag beide btw)

1 like