dat is is dan inderdaad geen geld, toch moet dat ergens worden teruggewonnen, dus dan kan het niet anders dan dat ze niet de kwaliteit stoffen hebben die je bij SuSu krijgt
Haha, ik snapte hem
dat is is dan inderdaad geen geld, toch moet dat ergens worden teruggewonnen, dus dan kan het niet anders dan dat ze niet de kwaliteit stoffen hebben die je bij SuSu krijgt
Haha, ik snapte hem
Lummel.
Hahaha, voor jou hebben ze ook pakken hoor, al vrees ik dat die geen Italiaanse namen dragen…
Dat is wel gevaarlijk, zo’n tent.
Zo heb ik ooit een grijs pak met een nogal aanwezige krijtstreep laten maken, monogram op de (binnen!) borstzak en gekozen voering en al, wat op een Prince-concert niet zou misstaan.
Het zit lekker. De stof is goed. Toch is het net teveel van het goede. Ik voel me altijd een maffiabaas. Of kamerlid voor FvD.
Zo, zijn we weer aan het kapen?!
Moet gewoon een ban voor komen.
( en dan denk ik zeker aan jouw @Fate_Amenable_To_Change )
Hodinkee vind ik hartstiike leuk!
Heb zelf eens een pak laten maken door Oger, 2 maal niet goed op maat gemaakt en de voering kwam binnen 2 maanden door de buitenstof heen. Misschien een incident, maar voor mij geen Oger meer met deze kwaliteit… er is beter te koop voor minder.
F*CK met die pakken!!!
Brave mannetjes
Dat je aan mij denkt, als je zo alleen onder de douche staat, met een familiefles sanex in de linkerhand en je kroonjuwelen in de rechter, daar heb ik niets op tegen.
Maar om nou te zeggen dat ik dit topic kaapte, daar moet je toch voor bij @tompj, @anon50762135EV, @Bidle en @lourkee zijn, poppedop.
Hodinkee is zo saai dat we het maar beter over iets anders kunnen hebben.
Pakken en Cartiers zijn een uitstekende keuze. En on-topic.
Heb je ze in een keer allemaal.
BAN THE BASTARTS!!!
Hahahahaha
Spelling is not his ‘strong suit’…shit, doe ik het weer.
Oka okay
Bassen kan ik nog wel, maar taarten bakken…
En nu is het topic dan echt gekaapt.
Wie oh wie zorgde daar ook al weer voor? Hmmm…
Dit topic was gemaakt om ‘off topic’ te geraken
Dus, EVERT!!!
DOE IETS!!!
Maar om even terug te komen bij de TS.
Ik kijk echt de meest uiteenlopende dingen over horloges
op youtube, meestal best vermakelijk en leerzaam.
Tenzij het bull shit is natuurlijk.
Maar, zo heeft een ieder zijn smaak.
En budget
Made to Measure vs Bespoke:
My to cents:
Het hangt helemaal af van het vakmanschap.
Ik heb pakken uit het rek die beter zitten dan een bespoke pak dat ik heb laten maken.
Wat wel weer mooi van ‘maatpakken’ is dat je vaak kan kiezen voor een extra broek… die draag je vaker dan het jasje, dus ga je sneller doorheen.
Ehm…?