Dat heb je mooi gedaan.
Weeral prachtig, zowel het horloge als het topic. Draag het met veel plezier
Als je gezegd had van wel had ik het ook geloofd! Prachtig resultaat
Dank, maar bijna elk krasje en deukje zit er nog op…een horloge van deze leeftijd mag je niet van zijn historie ontdoen vind ik…alleen wel van het DNA van zijn gebruiker…
Lekkerrrrrrr. Wat een pracht Seiko is het geworden.
Dank je Harry, je soldeerbout wil ik denk ik alsnog lenen…
Je kan het altijd proberen… soms wil ik niets liever dan horloges weer mooi maken…
Prachtig opgeknapt
Dank voor het delen en geniet van het resultaat
Iemand heeft engelen geduld hier. En ik was het niet. Knap hoor. Hier kun je nog lang van genieten
Blijft mooi om dit vakmanschap te zien
Vakmanschap is Meesterschap.
Prachtig weer!
Prachtig. Mooi verhaal, mooi werkje, tof horloge. Chapeau.
@Brodie wat prachtig gedaan! Kijk altijd met veel belangstelling naar jouw projecten. I like your style, dude!
Wat een super knap horloge en fantastisch dat je hem zo mooi weet op te knappen!
Teasing volgorde; ik werd wel heel nieuwsgierig naar het horloge en de vóór en ná. Ik ga er maar vanuit dat het hetzelfde horloge is ( ), maar wat een mooi resultaat zeg! En er terecht trots op. De origineel zwarte tekst op de bezel zal het weliswaar afmaken, maar zo stoort het me ook niet hoor. En het staat je bovendien prachtig om de pols
Wat ontzettend knap gedaan! En zoals altijd weer mooi omschreven en geïllustreerd. Chapeau.
Wat ongelofelijk vet gedaan! Bedankt voor het delen!
Heel knap gedaan en wát 'n mooi horloge zeg!
Prachtig gedaan, klasse hoor, benieuwd naar je volgende projectje. Heb er van genoten
Bijzonder fraai geworden!