Verschil tussen een Longines Hydroconquest 39-41mm ?

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je uiteindelijk voor de Longines bent gegaan :slight_smile:

Al een tijdje op zoek naar de juiste diver voor een bedrag zodat ik er ook nog wel mee durf te zwemmen. Zoektocht wordt hier zoals eerder aangegeven bemoeilijkt door de kleine pols. Verder wil ik zo min mogelijk hommage look.

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Haha, herkenbaar! Dit is nu net een model wat niet meteen op een Rolex lijkt.

Sta op het punt om a.s. zondag naar Duitsland te rijden (indien ik een metgezel vindt ivm lange trip a 375 km enkel) om naar dit horloge te gaan kijken. Scheelt nogal met Nederlandse prijzen.

2 likes

Ikzelf draag mijn hydroconquest ook met veel plezier, een 41mm lukt heel mooi op mijn polsen van 20,5cm. Ikzelf vind de grootste aandachtspuntjes:

1. de gepolijste delen van de band horen niet voor iedereen bij een duiker
  2. de band oogt best heel breed tegenover de kast
2 likes

Beide modellen naast mekaar
het eerste is het model 2007-2013 (en dus nu terug 2015-20??)
het tweede is model 2013-2015 (dus enkel 2 jaar vervaardigd ! )

2 likes

Mijn metgezel heeft helaas geen tijd dit weekend :frowning:

Nu durf ik dat wel online te bestellen omdat ik de afmetingen ken en vergeleken heb met mijn huidige horloges maar hoe werkt het met garantie? De verkoper geeft aan dat er 2 jaar garantie op zit (nieuw exemplaar). Registreert hij dat horloge bij Longines en dien ik bij ontvangst ook nog eea te registreren bij Longines om die 2 jaar te claimen of gaat dit heel anders?

2 likes

Longines is van Swatch, dus bij problemen gewoon opsturen naar Eindhoven of Brussel en je kunt online de status van je reparatie volgen. Prima service dus!

1 like

Thnx! Dus garantie treedt in werking zodra ik SN registreer bij Logines?

1 like

Hoeft niet eens. Gewoon gegevens op garantiekaart doorgeven bij eventuele reparatie. Uit welk land het horloge komt maar niet uit (in ieder geval Europa is geen enkel probleem).

1 like

1 like

Ja oke maar ergens moet helder zijn wat de aankoopdatum is (en dus de start van de garantie).

Ik begrijp van Klokkegek dat hij autorized dealer moet zijn, dus dat gaan we even vragen.

1 like

Hoeft volgens mij niet eens authorised te zijn. Alleen merken als Rolex doen daar moeilijk over, Swatch niet. Op het aanschafbewijs en op de garantiekaart staat een datum.

2 likes

1 like

Ik krijg dit terug van verkoper;

Dear JeeBee,

no, we only purchase our watches from authorized dealers. The warranty comes directly from Longines.

All watches with us are new and unworn, box, papers, 2 years warranty.
We also do not have a store business, but sell only via Chrono24.

Best regards

1 like

1 like

Ik herhaal dat de service van de Swatch-groep prima is. Don’t panic. Je kunt ze bellen als je het zeker wilt weten.

1 like

ben in blijde verwachting van deze

5 likes

1 like

Mooi ding! maar die bandkeuze… :thinking:
Ben zeker niet anti-nato maar dit… :upside_down:

2 likes