Ben eigenlijk wel benieuwd waarom je uiteindelijk voor de Longines bent gegaan
Al een tijdje op zoek naar de juiste diver voor een bedrag zodat ik er ook nog wel mee durf te zwemmen. Zoektocht wordt hier zoals eerder aangegeven bemoeilijkt door de kleine pols. Verder wil ik zo min mogelijk hommage look.
Haha, herkenbaar! Dit is nu net een model wat niet meteen op een Rolex lijkt.
Sta op het punt om a.s. zondag naar Duitsland te rijden (indien ik een metgezel vindt ivm lange trip a 375 km enkel) om naar dit horloge te gaan kijken. Scheelt nogal met Nederlandse prijzen.
Beide modellen naast mekaar
het eerste is het model 2007-2013 (en dus nu terug 2015-20??)
het tweede is model 2013-2015 (dus enkel 2 jaar vervaardigd ! )
Nu durf ik dat wel online te bestellen omdat ik de afmetingen ken en vergeleken heb met mijn huidige horloges maar hoe werkt het met garantie? De verkoper geeft aan dat er 2 jaar garantie op zit (nieuw exemplaar). Registreert hij dat horloge bij Longines en dien ik bij ontvangst ook nog eea te registreren bij Longines om die 2 jaar te claimen of gaat dit heel anders?
Longines is van Swatch, dus bij problemen gewoon opsturen naar Eindhoven of Brussel en je kunt online de status van je reparatie volgen. Prima service dus!
Hoeft niet eens. Gewoon gegevens op garantiekaart doorgeven bij eventuele reparatie. Uit welk land het horloge komt maar niet uit (in ieder geval Europa is geen enkel probleem).
Hoeft volgens mij niet eens authorised te zijn. Alleen merken als Rolex doen daar moeilijk over, Swatch niet. Op het aanschafbewijs en op de garantiekaart staat een datum.