Verschil tussen een Longines Hydroconquest 39-41mm ?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

dit is het bandje van de verkoper,
wordt geleverd met 2 nato’s en de originele niet gebruikte bracelet (werd nooit gemonteerd)
zo dus

6 likes

Dunne polsen maar toch voor de 41mm gegaan.

2 likes

Ja dat vind ik dus ook vreemd. Hoe en per wanneer gaan die 2 jaar dan in? Ergens zal er toch helder moeten zijn bij Longines dat ik per een bepaalde datum het horloge verkrijg maar de handelaar heeft deze al van een authorized reseller gekocht dus is de 2 jaar garantie daar al niet gaan lopen?

bij aankoop zet de handelaar de aankoopdatum op de blanco kaart, vanaf deze datum loopt de garantie,
zie mijn foto, aangekocht door vorige eigenaar in augustus 2016, dus de garantie loopt vanaf dan 2 jaar
:slight_smile:

dus bij een officiele verdeler betaald u deze garantie eigenlijk al bij ( maar hoeveel % wordt deze gebruikt,)
bij een grijze verdeler (of derg) hebt u geen garantie maar wordt dit meteen verrekend in de aankoopprijs,
bij defect hebt u geen garantie , maar uw uurwerk kan wel altijd gerepareerd worden (tegen betaling),
aan U waar u voor gaat
2 jaar gerust of onmiddelijk winst in de pocket

1 like

Klinkt ansich logisch. Dus hij krijg de blanco kaart mee en vult deze in zodra ie verzonden wordt. Dit check ik nog even bij de verkoper.

ja,
normaal zoals bij elk nieuw toestel gekocht bij een officieel verdeler wordt de nieuwe doos geopend en het blanco garantiebewijs ingevuld (met uw naam, serienummer etc)
vanaf dan telt de garantie

Ja maar hij zit er als handelaar tussen :slight_smile:

We gaan er overigens niet uitkomen qua prijs. Dus ik moet nog even afwachten wat hij daarop reageert, anders gaat het voor nu over.

Er wordt hier nog steeds volslagen onzin verkondigd. Het is zeker niet bij elk merk zo dat er alleen service verleend word bij een aanschaf via een officiƫle dealer. Laat je niet bang maken.