Zo heeft swatchgroup hun merken ingedeeld
Zoals ik al schreef: dan reageer ge maar niet.
Dit dus, want dit is al eindeloos uitgekauwd, en leidt tot vooral nutteloze discussies.
Raar plaatje⊠met quartz op 2 assen.
Wat is er precies mis met Fortis?
Je hebt Miyotaâs en Grand Seikoâs, bij wijze van. Zie de middelste as.
Uit principe communiceer ik niet met mensen uit de linkerzijde van jouw infograph.
Heel leuk die goedkope merkjes en mensen maar daarvoor zouden we een apart forum moet aanmaken.
Dat bepaal ik zelf wel.
Sterker nog, ik denk dat we er een Rolex topic van willen maken. Sorry Kasper, de grote jongens gaan even spelen.
Ik trek in mijn hoofd toch wel graag ergens een lijn in het digitale HF zand om mij te distantiëren van figuren die mij soms onder de nagels gaan zitten.
Heb je een ander idee? Niet reageren is geen optie.
Oog om oog.
Voor ieder topic start jij ook een topic
Ik maak satĂš van je, lassie!
Gedver, saté van de hond.
Ik vind het een leuke topic. Beetje mijn vak ook.
Antwoord is volgens mij tweeledig: Marketing en de wens van mensen om zichzelf te profileren.
Rolex is heus kwalitatief beter dan een Seiko5, geen twijfel. Maar of het nu echt 100 keer beter is, dat is natuurlijk niet waar.
Dure merken geven wel heel veel uit aan marketing. Zodat de associatie âduurâ en âexclusiefâ aan hun merk komt te hangen. En als je dan zoiets koopt, dan voel je je blij. Je koopt iets moois, waarvan je het gevoel hebt, versterkt door je omgeving en de marketing, dat het echt iets bijzonders is. Want het gaat ook om het gevoel van schaarste dat ermee gepaard gaat.
Nix mis mee dus, als je maar een beetje begrijpt hoe het werkt
Een goed topic.
Immers, het hoeft nergens over te gaan, maar geeft wel alle ruimte aan forumleden zich te profileren.
Bah! Dat kan best een beetje minder.
Precies, zoân beetje een digitale hangplek voor hen die zich vervelenâŠ
Mooi antwoord!
Daarom maakt iedereen zich nu ook (zij het met gepaste ironie) zo druk over het feit dat zijn/haar merk verkeerd gepositioneerd is!
Dat neemt niet weg dat Rolex horloges alleen door proleten worden gedragen en dat het alléén al daarom rete irritant is dat IK er geen heb!!!
Ik haat marketingmensjes.
Ook dat bepaal ik zelf. Ik zit onze Kasper een beetje te stangen omdat hij volgens mij het doel heeft om 365 topics in één kalenderjaar te maken.
217/365
Weet al langer dat je jezelf geweldig vindt.