Verschil tussen horloges van verschillende segmenten

Kijk nog maar eens naar dat filmpje van ‘Watchfinder’ met de vergelijking tussen een Nomos, Jaeger en Vacheron. Laat goed de kwaliteitsverschillen zien tussen drie mooie horloges. Of de verschillen mensen persoonlijk het verschil in prijs waard is, is wat anders en waarschijnlijk ook afhankelijk van of je het kunt betalen. Maar verschillen in afwerking worden mooi duidelijk.

7 likes

Even op Nederland geprojecteerd zou dat betekenen dat er in Nederland maar pak hem beet 17.000 mensen zijn die enige interesse hebben in een horloge. Als ik kijk naar hoeveel juweliers er zijn en wat zij gemiddeld in de winkel hebben liggen dan denk ik dat jouw schatting aan de lage kant is. :wink:

1 like

:face_with_hand_over_mouth: ja mooi he.
Ik noem het al jaren Tommy Pisvinger. Puur vanwege de kleding.

2 likes

Jij maakt het topic dat is jouw taak :joy:

1 like

Hear hear my good sir.
Now let us retire for brandy and sigars

1 like

Ik ken er geen een :thinking:

Cancel the brandy and sigars…
Geen Rolex zegt ie.:sweat_smile:

2 likes

Filthy commoners

1 like

Heb onlangs een horlogemaker horen zeggen dat het uurwerk van een Rolex helemaal niet zo bijzonder is, zelfs vrij basic, wel degelijk. Voor wat het waard is, en do nt shoot the Messenger :sunglasses:

:joy:

Dus de Rolex is de Volvo van de horloges :grinning:?

release the hounds

PS: niets tegen Rolex, ik kan me alleen maar een poor man’s rolex veroorloven…

2 likes

Uhmm geen idee waarom deze post aan mij is gericht???

Ik heb 36 weken , 5 dagen en 3 uur geleden een horloge maker horen zeggen ( niet aan mij gericht ) letterlijk horen zeggen ik stond in de buurt. Dat Rolex het meest bijzondere uurwerk is wat ooit bestaan heeft. Über hightech alles behalve basic. Voor wat het waard is? ?? :moneybag::moneybag::moneybag:
Opions are like assholes. Everyone has one.
Heb mijn wapenvergunning en wapens allemaal keurig ingeleverd toen ik de dienst heb verlaten.:gun::gun:

1 like

Je kunt deze opsomming in twee fout maken.

1. Uitstraling / prestige / marketing
  2. Kwaliteit en dus kostprijs.

Krijg je twee heel verschillende lijstjes.

2 likes

Dat is gelukt. :+1:

9 likes

ik kan m’n lach niet inhouden :joy: … mensen op de bureau kijken me raar aan

2 likes

Ik weet niet of deze nu naar het taalnazi topic moet, of naar het woordkoning topic? :thinking:

2 likes

Gewoon in twee fout, naar beide.

4 likes

Geen idee. Is er al een taalkoning of woordnazi-topic?

1 like

Ik heb niet alle opmerkingen in dit topic gelezen omdat niet alles even relevant is. Voor de serieuzen onder ons is dit misschien een leuk filmpje om te kijken wat een en ander verduidelijkt.

2 likes

Is dat niet ongeveer het ledenaantal op dit forum? :sweat_smile:

3 likes