Nu ben ik niet zo van die geribbelde duikbandjes maar had ik 'm er maar op laten zitten…
Mijn verstopte zonnepaneel heeft de complete maand niet gehaald. Op 10 augustus na een duik in de Waddenzee langs de kust op Schiermonnikoog, keek ik bij terugkeer op het strand tegen een tamelijke witte pols aan
In het bericht van 12 juli schreef ik dat je het om de prijs niet hoefde te laten, zou dat al een voorbode geweest zijn?
Er van uitgaande dat de Citizen volledig is opgeladen + de waterdichtheid van 200m, zou hij het toch een maandje of zes moeten uithouden. Fascinerend, gaan daar ergens in de Waddenzee, heen en weer geslingerd door het getij, toch nog een tijdje die wijzers rond.
Dat is balen zeg. Doet me denken aan dat verhaal van een Citizen automaat die in Australië werd gevonden na een behoorlijke tijd onder water. Ding zat onder de aangroeisels maar werkte gewoon nog.
Wie weet komt ie van jou ook nog eens boven water
Ze kosten de wereld niet, maar wel zonde want het is een topper!
Als ik jou was zou ik hem opnieuw aanschaffen en gaan duiken met een nato. Of meteen die investering doen voor de metalen bracelet. Dan heb je er je leven lang plezier van.