Vertraagt je horloge als je het draagt?

Sterkte dan en morgen weer een nieuwe dag. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Achterlopende horloges vind ik “Rete” irritant …
Timegrapher en een goede opener gekocht zodat elk horloge dat ik heb zelf kan afregelen…
Leuk maar tijdrovend werkje aangezien op hun rug prima af te regelen zijn maar aan de pols nog wel eens willen afwijken van wat je hebt afgeregeld op hun rug…
Maar zeker de moeite waard in mijn optiek om ze zelf af te regelen.

Nog effe een leuke foto van 1 van mijn horloges die gruwelijk in de min ging maar u niet meer…

2 likes

Zou fijn zijn als ik ze zelf zou kunnen afregelen. Maar met mijn parkinson kan ik dat wel vergeten.

@marathonna. Mooi horloge. Merk dat er hier op 't forum regelmatig wordt neergekeken op seiko en ander horloges die geen duizenden euro’s kosten. Daarnaast zie ik ook veel mensen hier die vol trots een mooi betaalbaar horloge willen laten zien.

1 like

Seiko zou gewoon beter moeten doen wat betreft nauwkeurigheid (en stalen banden/clasps) voor de prijzen die ze tegenwoordig durven vragen.

Heb nog niemand op dit forum echt zien neerkijken op “goedkopere” merken eerlijk gezegd, feiten benoemen die sommige mensen niet graag horen is niet neerkijken

En dan kan het nog fout gaan. Had netjes in nl batterijen besteld Varta en Renata. Blindelings in de horloges geplaatst… Liepen beiden niet lekker. Waren ze beiden al bijna een jaar over de datum. Bij om Ali had ik dat eerder verwacht

Zo irritant die timegraphers. Ze maken het leven zo complex.:grin:

Nu heb ik altijd een smoes om te laat te komen

Bij mij is alles onder de ‘2k’

Ben benieuwd

Mijn meest dierbare horoge is een handwinder van de hema die ik van mijn opa heb gekregen toen ik 12 was.
Dus nu 50 jaar oud. Als ik 'm opwind loopt ie ongeveer een dag heel netjes. Ook heb ik in Praag een raketi gekocht voor een paar euro. Voor mij gaan polsklokjes om meer dan de financiele waarde. Heb een houten ding op batterij maar die past gewoon perfect bij m’n afrikaanse blouse.

1 like

Cadeaus van dierbaren en erfstukken zijn voor mij van grootste waarde. Kan geen gekocht horloge tegenop.

Helemaal mee eens.