Vervalsingen

8 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Veel hiphop/rap

Linkje?

1 like

Noem een rapper die iets heeft uitgebracht tussen 1999-2012, nisschien raak ik er 1

NL of internationaal?

Ik zet in op Brainpower.

Een eigen huis, een plek onder de zon
:thinking:

Ja, Brain heb ik wel een hoop dingen voor gemaakt.
Ik kan niet kiezen welke ik zou moeten posten. Misschien een niet zo bekende van hem en Dicecream?

2 likes

Cool!
Welk deel maak je? Ben niet zo thuis in het maken van muziek.
De beat, de lyrics? Geen idee. Maar laat mij graag onderwijzen.

De muziek en (in dit geval) ook de opnames en mix.

Bij (Nederlandse) rappers is het redelijk ongewoon dat andere mensen de teksten schrijven. Tegenwoordig is dat anders, maar in mijn tijd als je met andermans tekst op het podium zou rappen, zou je gerust een afvalemmer naar je hoofd krijgen.

In Amerika word het wel vaker gedaan, ook werken er heel veel mensen mee aan een nummer. De inkomsten zijn dan ook niet te vergelijken.

3 likes

7 likes

Keihard!
Ik stuur m ff naar de mannen.

1 like

haha… ga je gang! :ok_hand:

1 like

casto de comminicator, onderhonden, Extince ,Zombi Squad? :v:t2:

Allemaal dope, maar met uitzindering van Extince waren de andere in de tijdperiode dat ik actief was zelf niet meer zo actief. Ik heb wel eens indirect wat geleverd aan Def P, voor een colab tussen JXL en hem. Volgens mij 2 tracks, maar ben het alweer vergeten.

1 like

Aaaight… damn, ik word oud is de verborgen boodschap :rofl:

vroeger,… Paris “sleeping with the enemy”

jup, ik word oud

1 like

Kleding, Iphones , Nike’s , Allerlei elektronica , u name it.
Afgelopen zondag nog een discussie over met een zwager…

‘Wij zijn een eerste wereldland omdat we een sociale beschaving hebben’ … lol.
Mijn reactie: Wij zijn een eerste wereldland omdat we eeuwen voorsprong hebben gezien we eeuwen terug de halve wereld hebben gekolonialiseerd en van die rijkdom kunnen we tegenwoordig de sociale pik uithangen daar waar westerse bedrijven en fabrieken alle productie in het oosten verrichten en er in het westen de vruchten van plukken.

Hij werd nog boos ook. Want ‘dat was allemaal al 100 jaar geleden’…
:see_no_evil::fire:

Eens.
Maar geeft ook aan hoe ver men kijkt en nadenkt over dergelijke zaken.

6 likes

dat dus! :point_up_2:t2:

2 likes

The devil made me do it…

Pffffff. WAT een plaat.
Sowieso ‘Paris’. Ik kon al die dingen meerappen (wel knetterstoned, dus waarschijnlijk in mijn herrinnering beter dan in het echt).

1 like

Toen ik bij s&c mn GMT ging laten checken vertelde die man dat hij zelfs 1x een echte dacht in te kopen maar dat alleen de buitenkant echt was en er een nep uurwerk inzat dus vanbuiten had je dat nooit kunnen zien ook best heftig koop je mooi troep