Ik kom uit op 33%
Worden niet minder waard ,terwijl ze die potentie…
Bedoelde U niet het tegenovergestelde?
(Nieuw - oud) / oud x 100%= (300 - 200) / 200 x 100% = 50%
2 + 2 is 4 minus 1 that’s 3 quick maths
Aha sorry zat te slapen😬
Kort door de bocht he…
Procentueel een prima rendement
Neem het niet zo serieus.
Hardop lachen, dit is zonder twijfel mijn favorietste nummer van de afgelopen járen.
Ja, is fout of onduidelijk. Ze hebben de potentie, heritage, etc. echter de prijzen blijven stabiel.
Knap dat het 6 jaar geduurd heeft voordat ik door de mand viel met die post.
Horloges zitten waarschijnlijk demografisch op hun piekprijs denk ik. Nog nooit zoveel zestigers en zeventigers met zoveel geld. Voornaamste groep kopers in duurdere segment. Als die overlijden, wordt het over tien jaar een ander plaatje. Tenzij de Aziaten helemaal gek blijven/worden op horloges, dan gaan we een horlogemigratie zien.
Interessant
Horloge migratie …
En ja, de Aziaten beginnen pas net.
Ik denk dat we in een ‘everything bubble’ zitten momenteel, en dat heel veel zaken - inclusief horloges - weleens een stuk betaalbaarder kunnen gaan worden de komende tijd. De huidige tijdsgeest doet me sterk denken aan eind jaren negentig, culminerend in ‘99/00 en de implosie daarna.
Ik heb horen waaien dat Rolex met een cryptomunt komt.
Scheelt een hoop gedoe, en voor diegene die de tijd willen kennen … Look-a-likes genoeg op de markt.
Rolex’en in NFT-vorm lijkt mij een logischere stap. Of je ze nu in een kluis opsluit of digitaal bezit. Aan beide methodes beleef je praktisch geen plezier en scheelt weer de aanschaf van een kluis.
NFT’s draaien eerder over unieke designs. Niet de sterkte van Rolex.
Dat lijkt me eerder voor Richard Mille of dergelijke.
Die zijn nu al horloge-gekker dan de rest. Het aantal winkels die je daar tegen komt is niet te vergelijken met Europa of de US