Verwerpelijk onderwerp

Blijkbaar vind ik het als een van de weinige op dit forum vreemd dat er 2de hands horloges voor absurde bedragen verkocht worden. Ik zat net in het blauwe gedeelte te kijken , daar stond een Rolex Submariner te koop voor een slordige 12.000 euro. Stond idd want het ding is 17 minuten geleden verkocht. Het horloge is redelijk afgedragen en toch wordt dit horloge verkocht alsof het een nieuw exemplaar betreft. Twaalfduizend euro mensen! Als je het snel zegt valt het wel mee. Wat bezielt deze mensen? Hebzucht ?

8 likes

Dat kun je ook aan jou vragen het is namelijk helemaal niet toegestaan om een advertentie hier op HF op deze wijze te bespreken.

15 likes

Marktwerking. Het heeft niet zoveel zin om daar over te klagen. Lekker meedoen dan, koop Rolex! :partying_face:

6 likes

Oei, je zou bijna zeggen dat er spraken is van het spel van vraag en aanbod!

7 likes

Ik heb even gekeken naar aanleiding van deze stemmingmakerij. Maar dit is geenszins het geval. Dus waarom je zo loopt te stoken ontgaat me even.

2 likes

Welkom in de markt van vraag&aanbod!

1 like

Slotje

1 like

U bent mod noch topic starter. Dus waarom u dit zou zeggen ontgaat me ook. :innocent:

6 likes

Bedankt voor de feedbackšŸ‘šŸ» Ik geloof dat je totaal geen idee hebt van de huidige markt….

4 likes

Meest nutteloze topic van 2022 is bekend :rofl:

6 likes

Nee ik denk dat je hier gewoon alleen in staat hoor

2 likes

Niet zo zinvol dit topic.

Als een horloge te duur is… Wordt i niet verkocht.

1 like

Psssst, intresse in n witte daytona? 42k omdat jij t bent. Gedragen dus de afschrijving is voor mij.

5 likes

Het komt er wat ongelukkig uit bij TS. En natuurlijk niet netjes om handelswaar af te kraken. Maar ergens heeft hij wel een punt.

20 tot 40 procent boven list op een nieuw (2021/2022) model betalen kan ik voor mijzelf wel accepteren. Maar om nou 15k tot 16k te betalen voor een 20 jaar oude gmt-2 (even als voorbeeld want die heb ik zelf gehad van 2001 tot 2011) daar kan ik mij weinig bij voorstellen.

2 likes

Wat voor de een een absurd bedrag is is voor een ander een normaal bedrag.
Elke markt trekt zijn eigen klanten aan.

1 like

Ja je komt er wel eens een tegen voor een veel te hoge vraagprijs, maar die staat er dan 4 maanden later nog steeds op met 2 minuten ā€˜up’ scrolltijd. Het probleem lost zichzelf op joh.

1 like
12 likes

Het is een hoop geld, zeker. Iets met vraag/aanbod.

Lid sinds 2020 en toch verbaast dit je? Vreemd.

2 likes

Ik las

ā€œ12k?!!! Goede deal!! Snel… oh shit te laat :joy:ā€

7 likes