Rolexen zijn zwarte tulpen.
Wat kan jou het schelen man. Als je dat er zelf niet voor over hebt koop je het toch gewoon niet?
Je hebt tijd genoeg gehad hoor
Dat zijn bedragen waar je net niets leuks voor kunt kopen.
Welke was het dan? Die 1680?
Ik meen dat hij daar wel op doelt ja ā¦
Ik hou verder mijn mening voor me
Zelf is mijn stelregel wel āmeer dan 10k, dan wil ik er zorgeloos mee kunnen zwemmenā. Dat gevoel heb ik bij zoān oude vintage niet.
Ik ben het er wel degelijk mee eens, alleen mijn oplossing is alles van de kroon met een grote boog te omzeilen. Net als Apple trouwens. Wat ik niet ga doen is andere mensen openlijk voor gek verklaren. Dat soort gedachten blijven in mān eigen hoofd. Moeten ze zelf weten.
@Remsjo Het is een kwestie van heel veel vraag door heel veel hype en heel weinig aanbod. Groei je wel overheen. Er zijn nog zat andere merken die wel voor normale prijzen gaan, al zit de markt in zān geheel wel in een bubbel.
Ja das belangrijker dan je denktš¤¦āāļø
Maar goed nu wel zin in zorgeloos zwemplezier deze zomer
Je zou nog kunnen zinken naar de bodem en niet meer omhoog kunnen.
ultieme watch snob-opmerking
Schitterende opmerking
Gaat het om het horloge dat momenteel gereserveerd is?
Och, service beurtje en gaan. Eventueel als je wilt met een polijstbeurtje bij o.a. tempus zo goed als nieuw. Ding ziet er toch nog dik genoeg uitā¦
Of ben ik nu een dwaas?
Begrijp me niet verkeerd. Heb geen 12k over voor een sub⦠maar genoeg mensen wel dus lekker leven en laten leven.
Of bespeur ik hier jaloezie/venijn omdat je net als mij geen 12k hebt om stuk te slaan op een horloge?
Voor iemand zonder geld is iets al snel duur
Het is ook veel.
Maar als mensen het er zo snel voor betalen, is het toch weer goedkoop!
Jaloers of gefrustreerd omdat het boven budget is?
Vraag en aanbod! En zolang betaald wordt wat er gevraagd wordt, gaan de prijzen zeker niet omlaag!
Beetje onbenullig
Je kunt het topic ook omdraaien naar Sympathieke HF leden die hun Rolex tegen listprijs verkopen. Die ervaring heb ik dus, die gunde mij die Rolex en die zitten er ook tussen op het HF. Met dank aan RVD die het mij gunde
Nou Fred dat is toch hartstikke mooi, gefeliciteerd
Ik heb trouwens nog even gezocht maar kon mij geen āafspraakā tussen ons herinneren, dus voel ik mij vrij om te reageren.
We laten het verleden achter ons en reageren gewoon vriendelijk naar elkaar toe, lijkt je dat een goed plan? En als je een leuk of interessant antwoord geeft op iemand of een mooi horloge toont, geef ik gewoon een like. Dan hebben we dat hoofdstuk afgesloten, okƩ