Voor ik lid van het forum werd was ik helemaal niet zo bekend met de Japanse horloges uiteraard kende ik het merk Seiko en Citizen wel maar dan meer van de standaard klokjes bij de juwelier.
Dankzij jullie ben ik licht aangestoken door het Seiko virus, waarvoor dank
Leuke klokjes voor leuk geld, dit is wat ik afgelopen jaar bij elkaar heb verzameld.
Nu bekijken wat dit jaar nog gaat brengen
Fraaie verzameling!
Met name die bullhead, zou ik er ook nog wel eens een van aan willen schaffen/ hebben.
Mooi en verslavend inderdaad.
Qua duikers heb ik inmiddels ook een hele zwik maar wil nog graag wat vintage chrono’s
Mooie collectie
Kijk vooral ook eens bij zustermerk Orient (Star), imho minstens zo goed en mooi.
Leuke collectie, al heb ik (nog) niks met Japanse klokjes.
Maar wat niet is kan komen blijkbaar.
Mooie verzameling Japanners.
Hele mooie verzameling
Ik heb liever 8 Japanners in mijn kistje dan 1 Zwitserse om de pols
Gr Pieter
7 zwitsers in je kistje en 1 om je pols is ook een optie !!!
Is voor mij geen optie,veel te duur
Ja ik weet,tijd kost geld
Gr Pieter
Dat hoeft toch niet. Onlangs nog een topic gezien waarin verschillende betaalbare zwitsers langskwamen.
Heel mooi en er zijn veel meer Japanners: Casio, Orient, Pulsar, Alba, J.Springs, Lorus, Q&Q, noem maar op…
Of een mooie combinatie van Zwitsers en Japanners
Voor de prijs heb je ook hele leuke Zwitserse klokjes
Oké oké ik geef me gewonnen
Gr Pieter
Grappig dat heb ik ook jaren lang gehad en nu absoluut niet meer. Gevolg is wel dat ik nu nog maar 3 horloges heb, en een volgende aankoop zal om geldelijke redenen er voorlopig niet inzitten.
Knappe collectie Floris
Mss een ideetje om wat stukken uit te lichten met wat meer foto’s?
Goed plan !
Leuke collectie ! Ik hou wel van Japanse horloges
Bedankt voor de leuke reacties ik zal eens kijken of ik morgen nog wat foto’s kan maken.
Prachtige horloges. Die Japanners doen het altijd goed!
Geniet van je collectie!
Misschien van de bullhead? Die lijkt me echt prachtig!