Ik wissel idd af. Ipv dat ik bijv flipper op de markt, ‘flikker’ ik ze m’n kluis in als ik ze even zat ben.
Want echt zat ben ik ze nooit. Na een paar maandjes is t weer n happy wederzien.
Ik wissel idd af. Ipv dat ik bijv flipper op de markt, ‘flikker’ ik ze m’n kluis in als ik ze even zat ben.
Want echt zat ben ik ze nooit. Na een paar maandjes is t weer n happy wederzien.
Ik heb daar ook over nagedacht toen ik nog meer horloges had. Maar ze in een leeg pak cornflakes stoppen of zoiets is net zo handig. Daar kijken inbrekers toch niet in.
Enkel met brand is het een probleem.
Of zoiets
Vanaf nu dus wel
Haha ik eet geen cornflakes gelukkig
Briljant, totdat een huisgenoot denkt, hé de fles Ajax is leeg en hem weg mikt met je Rolex erin.
Interessante topic, heel herkenbaar… Ik probeer juist op te ruimen, ik merk dat 3/4 van mijn collectie ligt dood te gaan (de batterij of het opdrogen van de olie) in mijn horlogedoos.
Mijn lange termijn strategie (binnen 5 jaar):
-2x sportief/casual (diver - Longines / pilot watch)
-2x dresser (rose, max 40mm)
-2x iets anders (radio controlled, fasion watch)
Het belangrijkste vind ik dat ik voor iedere gelegenheid een horloge kan pakken die het liefst ook nog is “matched” met mijn outfit (van suit tot t-shirt)… Gelukkig ben ik er lang achtergekomen dat het wisselen van een bandje het best werkt (lees het goedkoopste), maar dat is natuurlijk minder leuk, want dan hoeft mijn collectie niet meer zo groot te zijn
Het steeds “duurder” hoeft van mij niet zo… Voor dat ik het weet wordt ook het onderhoud duurder en ik heb teveel (dure) hobby’s dus ergens moet er bespaard worden
Voorlopig opruimen (is mij niet gelukt zijn er deze week weer 2 bijgekomen) en flipperen…
Ongetwijfeld is deze lange termijn strategie zo veranderlijk als het weer