Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

Beetje jammer dat je niet durft te overbieden :rofl:

3 likes

Bijna vol goud, net zoals mijn bankrekening, bijna net één nulleke tekort :rofl: :rofl:

3 likes

Hallo zeg, heb een flink bedrag naar 555 overgemaakt. Biedt op een horloge. Gooi er ook nog eens een super Rolex sleutel hanger in. En als klap op de vuurpijl ook nog eens een Rolex (sorry, ga ik weer met mijn slechte ogen is een Invicta) maar komt uit een goed hart. Een gun @Plees natuurlijk zo’n gouden klatser :wink:

3 likes

Is er dan niemand die een tag heuer er in klatst? liefts quartz en lopend :rofl: :rofl: dus geen 120 sec per dag te snel hahahhaa

Verwacht ik niet, maar hou je niet tegen om een mooie Zwitser naast je TW Steel erin te gooien, misschien een Daytona? :rofl:. Jij behoort tot de 10% rijkste van Nederland, kom maar door met die Zwitser :wink:

Hahhhaa, ik behoor tot de 10% armste van Belgie , met een mini pensioen

1 like

Zou ik kunnen doen maar met risico op permaban vanwege fake :scream:

Verhaal van mijn leven :expressionless:

Nah, eerder categorie patjepeeër :crazy_face:

Echte mannen dragen een invicta toch?

:expressionless: import Nederlander in België :kissing_heart:

Aaaah das lief :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Verwachten we wel dat je een groot feest geeft voor alle leden van het forum, ik kom ook :innocent:

1 like

Project X bij @Plees :rofl:

3 likes

Pics or it didn’t happen!

geintje

2 likes

En dan heb je heel veel geluk. Ik kon het kopen van iemand die mij zomaar een e-mail stuurde. Hij beheerde een grote erfenis van zijn oom. Hij horloge was 35 miljoen dollar waard maar ik mocht het kopen voor slecht 5.000 dollar!

2 likes

60 op de Vostok van Petra0 en 50 op de Rolex/Invicta van Fredpanarai1

5 likes

Zo gaan we weer de goede kant op, lekker bieden maakt niet uit waarop :+1:

1 like

Laat ik eens gek doen! Aangezien mij afgeraden wordt om met een mechanisch horloge om de pols motor te rijden, heb ik wel interesse in de Rolex sleutelhanger van @fredpanarai1 . Kan ik die mooi aan de sleutels van mijn motor hangen, heb ik toch altijd een Rolex bij me! Openingsbod: 25 euro!

6 likes

Top Michael, goed begin :+1: :ok_hand:

1 like

Zoiets doe je maar hoef je niet te melden.

2 likes

Nooit een stukje tekst uit zijn context halen PLP, dan alles citeren. Maar goed ben benieuwd waar jij op gaat bieden, mag ook anoniem. Verwacht er niets van, maar je weet maar nooit toch :laughing:

2 likes

Hoezo, @PLP daar praat je niet over?

3 likes

Nu wil ik niet lullig doen, maar die drijf sleutelhangers worden verkocht voor 150 op het forum kennelijk. (Geen verwijt naar de bieder)

Maar is het niet handig om een minimale prijs in te stellen bij sommige spullen?

2 likes

Niemand een goed bod voor de goud/zilveren Invicta :unamused: Helemaal nieuw, gesealde doos. Nu nog te koop voor 100 euri op internet. Alle beetjes helpen voor het goede doel!

2 likes