Tot zover bijgewerkt.
Zou het een idee om het postnummer v/d originele aanbiedingspost achter de naam op de lijst te plaatsen?
Belgie 2570 Duffel afhaling alleen mogelijk tussen mijn kantooruren tussen 06 en 08 uur LOL
Lijkt me een goed idee…
IVM verzenden of ophalen, zeker goed idee
50 euro op de Vostok, 40 op het boek en staat er nu nog 1 zonder bieding? Ben een beetje de tel kwijt, wellicht de objecten ook een nummer geven?
aja nog veel, seiko, doek van mij, denk sleutel hanger etc
je zou al de fotos eens op een rijtje moeten krijgen, zou het graag doen, maar plicht roept, en de vrouw des huizes wil eten
Klopt, kom ik nu ook niet aan toe (zou ik weten hoe het moest)
Moet nu ook even stoppen met bijwerken.
Je laat toch niet over je heen lopen?
Nu wel even
Ook 50 op de Seiko tank!
Ja Friso, vanaf nu behoor je net als ik tot het pleps . Maar wil je weer een leidende rol, biedt dan als eerste op die Rolex sleutelhanger. Iedereen met een Rolex (sleutelhanger) behoort tot de groten der aarde
Dat is niet juist. Ik geef @Plees wel graag een leidende rol in plaats van een lijdende. Ik bied eur 35 voor mijn bijna volgouden Monté met diamanten en stuur hem naar @Plees
Echt he, nog geen bod op die Rolex sleutelhanger.
Oke vooruit dan gooi ik er maar een Rolex in, oeps sorry slechte ogen, is een nieuwe Invicta met extra schakels ( is destijds op maat gemaakt voor de pols van mijn vrouw, nooit gedragen) en natuurlijk ook de supermooie tag van Invicta. Kom maar op met biedingen, gaat naar de mensen in Turkye!!!
Weet wel dat het mij pijn doet om een horloge weg te doen, auw!!!
Kom op, kleine aanvulling in de lijst. Doet vrouwlief niet moeilijk over
Ik ga even kijken of het toch mogelijk is om ze op spieraam te versturen
Ja, daar kan ik natuurlijk niet tegenop. Volgoud met diamanten, dat wordt een groot feest bij @Plees thuis