Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

Mooi! Heb mn €75 voor de Ancre al overgemaakt naar 555 met bewijsje aan @BorisK.

De €50 voor de watchroll stem ik nog even af met @Hollywoodted. Misschien namelijk nog verzendkosten bij de donatie doen. Hier blijft niks aan de strijkstok hangen!

3 likes

Mooi! :+1: ik heb de hele finale gemist door sociale verplichtingen (leuke :smiley:) vanmiddag en avond. Pracht resultaat hoor. Ik heb inmiddels contact opgenomen of gehad met de winnaars. Wordt vervolgd.
Bedankt allen :+1:

1 like

Lekkere actie mensen! Goed bezig geweest!

1 like

Ja helemaal top Gert Jan. De Lip Fridge komt eraan!

1 like

Ik heb de 555 euro overgemaakt naar grio555 en een bewijsje ervan naar Jeroen gestuurd.
Nogmaals dank aan de gulle gevers, de gulle kopers en de geweldige organisatoren !!

5 likes

Ik heb het geld voor mijn gewonnen items al overgemaakt naar giro 555
Dus 1x €100 voor de Casio Duro
En 1x €100 voor het werk Evolution van RO3L

3 likes

Naar jezelf! :scream:

Haha nee geintje! Toffe actie en geweldig dat je als vrijwilliger hebt meegewerkt!

4 likes

Bedankt @Fargo voor de pet en bedankt @GiveMeYourDough voor de organisatie en HF voor het mooie bedrag. Klasse :pray:

3 likes

Nondeju, effe uit eten & dan je boek mislopen waar je al de hele week boven aan staat…

Balen.
Doneren doe ik evengoed, dus wat dat betreft niks mis gelopen. :+1:

9 likes

Donatie van 200 Euro gedaan naar 555. Dank aan @GiveMeYourDough voor de organisatie en aan @RO3L voor het ter beschikking stellen van het prachtige schilderij. :pray: :blush: Het schilderij krijgt een mooie plek in mijn werkkamer. PB met betaalbewijs is nu verstuurd aan @RO3L . Dank nogmaals!

3 likes

Ook de 200 eurootjes voor de fraaie Longines van @Jeroens staan inmiddels op rekening 555.
Goeie actie geweest! :facepunch:t2:

2 likes

Sorry voor mijn late reactie, was op stap vanavond. Ik was nogal verbaasd, dat ik een Invicta van @fredpanarai1 op mijn naam zag staan, begon toch even te twijfelen, kan me namelijk niet herinneren hier een bod op te hebben gedaan. Ferry heeft zelf vlak voor het einde nog opgeroepen om de 75 euro van @Eddie te overbieden (post 1233). Tussen post 1105 en 1122 is er iets mis gegaan.

Ik heb het volgende voorstel om dit op te lossen, de Invicta van Ferry gaat naar Eddiel voor de oorspronkelijke 75 euro, ik betaal 85 euro voor de sleutelhanger van Ferry, zodat de opbrengst voor het goede doel gelijk blijft. Ik wil die Invicta namelijk echt niet hebben!!! Maar deze vergissing mag ook niet ten koste gaan van het goede doel. Ik hoop dat @fredpanarai1 en @Eddie hiermee akkoord gaan?

4 likes

Er lijkt ergens iets geknipt en geplakt te zijn waardoor jouw bod van de sleutelhanger bij 2 kavels terecht is gekomen.
Het originele bod was inderdaad van @Eddie
Jouw oplossing is prima al is je oorspronkelijke bod van 80,- ook prima lijkt me. Je hebt al genoeg bijgedragen en hebt de biedingen aardig op gang geholpen.

5 likes

@GiveMeYourDough
Klasse hoe je het in goede banen geleid hebt.
:muscle:t6:

6 likes

:pray:t3:

3 likes

Berichten gedaan naar de eigenaren van beide kavels die mij toegevallen zijn.
Iedereen die iets beschikbaar heeft gesteld, chapeau
Alle bieders, chapeau
@GiveMeYourDough, chapeau

5 likes

Het is al vaak gezegd maar toffe actie, ik sla soms dergelijke topics over (veel reacties en leestijd, kan het niet altijd goed volgen) maar ben blij dat ik het nu toch heb gedaan.
De biedingen voor mijn horloges waren dubbel de marktwaarde denk ik dus de kopers hebben zeker net zoveel bijgedragen als de aanbieders vind ik. Speciale dank nog voor de organisatie!

5 likes

Zojuist de laatste transactie afgerond na overleg met de verkoper @RO3L.
Nogmaals, goede aktie en goede begeleiding door de veiligmeesters! :pray:t2:

5 likes

Wat een super actie met z’n allen! Wellicht wat te enthousiast, maar je zou er bijna een jaarlijks iets van kunnen maken.

3 likes

:+1: :+1: :+1: :+1: :+1: zeker dikke duim

1 like