Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

Is dat ook voor de Invicta van fredpananrai1?
Dan kunnen we die ook van de lijst schrapen :sweat_smile:

2 likes

Yes sir.
Die verwacht ik een dezer dagen op mijn pols.

3 likes

Hulde aan de organisatie en de deelnemers. Zelf net ook een schenking gedaan.

3 likes

Diepe buiging voor het hoogste bedrag voor het Grote der Aarde Horloge. Draag het met eer en in goede gezondheid.

4 likes

Ok top.

Mysterie opgelost @TheStig

Inmiddels een betalingsbewijs van @watchbird ontvangen. Weer €100 voor het goede doel :partying_face:

1 like

Ook van @Hannah betalingsbewijs ontvangen. Maar ga er vanuit dat iedereen de belofte naar elkaar na zult komen.

2 likes

Zal wel goed komen, niemand wil smorgens in de spiegel kijken en een aubergine zien die zo een afspraak niet nakomt.:slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Wow mooi resultaat beste mensen!

@GiveMeYourDough wil je aub mij een adres pm en waar ik een flinke bos bloemen naar toe mag laten bezorgen. Dat heb je echt verdiend. :gift_heart:

PS: mocht ik iemand anders over het hoofd zien ( ik heb het niet altijd kunnen volgen) hoor ik dat ook graag van de leden.

7 likes

Wil je er dan een kaartje aanhangen met:
Hey moppie ik hou van je. X Dough?
Dan ben ik daar ook weer een tijdje vanaf :joy:

Nee geintje, dat is niet nodig kerel. Ik heb het met alle plezier gedaan en heb van jullie genoten.
Maak die paar centen maar extra over naar het goede doel.
Het aanbod voor een verfilming van het topic met Brad Pitt als mij in de hoofdrol heb ik ook afgeslagen.

21 likes

Haha nu je het zegt, ik mag thuis ook weer eens… De laatste is weer van een jaar terug ofzo :slight_smile:

:+1:

2 likes

Wat helemaal over het hoofd is gezien is de topicstarter, hij doneerde de opbrengst van zijn everest band. Ik weet niet of hij ooit returned :wink: hier maar toch bedankt. :+1:

6 likes

Bedank Hans!!
De Traser is naar je onderweg.

2 likes

En gedaan : )

image

5 likes

Haha nice. Mooi man :pray:t3:

1 like

Iedereen heeft rechtstreeks betaald naar zijn goed doel. nog 2 adressen krijgen en morgen gaat alles naar the Netherlands

23 likes

Prachtig bedrag heb je opgehaald. Gaaf dat je al die stukken hebt aangeboden.

1 like

Heel graag gedaan en voor het volgende doel heb ik mijn plannen al klaar liggen.

10 likes

Wat aardig dat je aan me denkt!

5 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: