Is dat ook voor de Invicta van fredpananrai1?
Dan kunnen we die ook van de lijst schrapen
Yes sir.
Die verwacht ik een dezer dagen op mijn pols.
Hulde aan de organisatie en de deelnemers. Zelf net ook een schenking gedaan.
Diepe buiging voor het hoogste bedrag voor het Grote der Aarde Horloge. Draag het met eer en in goede gezondheid.
Ook van @Hannah betalingsbewijs ontvangen. Maar ga er vanuit dat iedereen de belofte naar elkaar na zult komen.
Zal wel goed komen, niemand wil smorgens in de spiegel kijken en een aubergine zien die zo een afspraak niet nakomt.
Wow mooi resultaat beste mensen!
@GiveMeYourDough wil je aub mij een adres pm en waar ik een flinke bos bloemen naar toe mag laten bezorgen. Dat heb je echt verdiend.
PS: mocht ik iemand anders over het hoofd zien ( ik heb het niet altijd kunnen volgen) hoor ik dat ook graag van de leden.
Wil je er dan een kaartje aanhangen met:
Hey moppie ik hou van je. X Dough?
Dan ben ik daar ook weer een tijdje vanaf
Nee geintje, dat is niet nodig kerel. Ik heb het met alle plezier gedaan en heb van jullie genoten.
Maak die paar centen maar extra over naar het goede doel.
Het aanbod voor een verfilming van het topic met Brad Pitt als mij in de hoofdrol heb ik ook afgeslagen.
Haha nu je het zegt, ik mag thuis ook weer eens… De laatste is weer van een jaar terug ofzo
Wat helemaal over het hoofd is gezien is de topicstarter, hij doneerde de opbrengst van zijn everest band. Ik weet niet of hij ooit returned hier maar toch bedankt.
En gedaan : )
Haha nice. Mooi man
Iedereen heeft rechtstreeks betaald naar zijn goed doel. nog 2 adressen krijgen en morgen gaat alles naar the Netherlands
Prachtig bedrag heb je opgehaald. Gaaf dat je al die stukken hebt aangeboden.
Heel graag gedaan en voor het volgende doel heb ik mijn plannen al klaar liggen.
Wat aardig dat je aan me denkt!