Laat ik het zo zeggen, we roeien lekker door en genieten van elk mooi moment dat zich voordoet. Ik weet dat Lily heel de veiling heeft binnengekregen en dat gaf een grote glimlach. Zeker als ze me met al die dozen weer bezig zag dank je voor het vragen.
Ik hoop toch eigenlijk dat de natuur voorlopig een beetje rustig blijft en er ook niet anderszins plotseling weer de noodzaak tot herhaling van deze actie ontstaat
Ik zou ozo graag de voedselbank nog eens doen met jullie allemaal. Dat kan je eigen buur zijn of een familielid. Ook de actie van @Jurk voor de kinderen was zo prachtig.
Goed gedaan man Roel!
Je bent een mooie vent én maakt mooie kunst!!! . Mooi bedrag voor het goede doel en een aantal HF leden met een huiskamer die er beter van geworden is
Dank je Jur, ik lag al jaren stil maar dank zij jou ben ik er weer voor aan het gaan. Jouw teken talent is zo goed en inspirerend geweest en ook voor jou een dikke duim omhoog, voor al jouw inzet, keer op keer.
Geen kritiek op het commentaar wat ik gekregen heb, heb inmiddels 85 euro voor dit item overgemaakt naar het goede doel, wel vreemd dat als 150 euro de normale prijs zou zijn, niemand een hoger bod heeft uitgebracht dan ik heb gedaan.
Volgende keer wel meer Uppen tussen de Bammekes door, alhoewel, het ging hier als een speer en weinig ruimte om ons er tussen te zetten met Up Groetjes aan de vrouw en Upse
Waar doen jullie dit toch op de post op zondag? Hier is alles dicht hoor. Natuurlijk door carnaval maar een Primera of zo is op zondag gewoon gesloten.
ik had weinig te uppen dit keer dior de actieve leden Persoonlijk oom net iets te weinig tijd gehad om het real time bij te houden. Daardoor liep ik regelmatig achter de feiten aan
Goed gedaan jochie, je hebt me goed vervangen
Heb mijn sleutelhanger binnen! Beschikbaar gesteld door @fredpanarai1 , waarvoor nogmaals hulde! Daarnaast nogmaals complimenten voor de organisatoren, de eigenaar van het forum, de aanbieders en de bieders! Mooi resultaat hoor!