Nice!
Wat is dat toch met postnl?? altijd maar vertraging, iemand ook last van.
Eergisteren bericht dat een pakje helaas niet op woensdag geleverd zou gaan worden , maar vandaag. Stond gisteravond om 20.00 uur PostNL met het pakje voor de deur …
Het is een beetje wispelturig, maar geduld. Ze hebben capaciteitsproblemen, net als veel andere bedrijven.
Ja weet ik, maar paar weken geleden van Arnhem naar Belgie 11 dagen, anders om met Bpost alles maandag binnen gedaan en vandaag practisch alles geleverd in NL
Ergens snap ik het wel, ik kreeg net deze melding van postnl. die doen alles met het vliegtuig
China zit er tussen. Weet je toch Roel
Ik doe echt niets meer via Postnl, merk dat DHL veel beter werkt en ook nog eens goedkoper is.
hahhaaa, wat zat er tussen je Bammekes vandaag neder neder wiet?
enigste goeie chinees die er tussen zit, zit in antwerpen
Nog een update vanuit mij en werkgever: wij hebben meer dan 15K onder het personeel verzameld. Dit bedrag is met de bijdrage van de werkgever verdubbeld en is er ruim 30K gestort naar Giro555!
@JohnvdT , nogmaals dank! Met de Orient die je nu draagt is het volgende mogelijk:
"With 400 euros, you can provide:
16,000 loafs of bread, or,
52,000 bottles of water
5,600 cans of baby food
22,800 baby diapers, or,
400 infrared heater. "
Super!
Die 400 euro vergelijking lijkt mij alleen wat sterk.
Missen wat nullen. 1 euro voor een infrarood heater is wat goedkoop
Superaktie van je werkgever!
haha, correctie een nulletje teveel. Dit was het oorspronkelijke bericht voor een donatie van een tientje:
|With just 10 euros, you can provide:||
|** 40 loafs of bread, or,||
|** 130 bottles of water||
|** 14 cans of baby food*||
|** 57 baby diapers, or,||
|** 1 infrared heater.||
dan krijg je voor 400 eur:
** 1.600 loafs of bread, or,*
** 5.200 bottles of water*
** 560 cans of baby food*
** 2.280 baby diapers, or,*
** 40 infrared heater.*
Zojuist de PostNL aan de deur, die de Glycine van @Not.a.Watchsnob kwam brengen. Super blij mee.
Binnenkort een servicebeurt geven.
Gister naar België gereden voor een korte meet and greet met de kunstenaar, op het forum lid als @RO3L.
Vanochtend het vaste klusduo, de heren Makita en Fisher, ontboden om ‘de Muis’ op te hangen.
En zie het resultaat!
Roeland, nogmaals dank🙏🏻
John
Das nou mooi man.
Dat zouden meer mensen moeten doen.
De man maakt heel mooi werk en woont bovendien in de omgeving van Antwerpen en dat is een prima combinatie.
Absolute aanrader.
Hangt er heel mooi, kleuren passen goed bij achtermuur, was leuk je te leren kennen. En nog maar eens bedankt voor de heerlijke chocolaatjes.
Als ik héél eerlijk ben, vind ik het een beetje wegvallen tegen de muur.
Is maar een mening hé.
Absoluut geen kritiek.
Dat vind ik dan juist weer mooi, het blend mooi in zonder schreeuwerig te zijn maar toch eruitspringend.