Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

Kom op mensen!!! Ik heb een openingsbod gedaan op een aantal dingen! Ik wil toch eigenlijk geen verzendverpakkingen kopen van IWC of AP! Of wil ik eigenlijk die verpakking van AP, daar een Citizen in doen, mijn vriendin cadeau doen en hopen dat zij het verschil niet ziet???

4 likes

Omega sleutelhanger van Plees: 37,50

3 likes

Jammer, was al geschreven opbod met 5 euro, en waarom niet eerder???

Hoe bedoel je

Tja Michael, daar had jij mee kunnen beginnen in plaats van met €0,10 overbieden :grin:. Kan je nu goed maken door Hans82 met €5,00 te overbieden :smile:. Op die Invicta ben je al overboden, dus gaan voor die Casio :muscle:. Ik laat het hierbij, heb genoeg naar 555 overgemaakt. Pak je kans Michael :rofl: :rofl:

1 like

Zie hier voor het resultaat:

19 likes

En up

3 likes

Briljant!

Omhoog met de veiling, h-up

1 like

Is het nog mogelijk om horloges aan te bieden?

4 likes

Gewoon aanbieden.
Volgens mij moet je het opgeleverde resultaat zelf overboeken.

:rofl::rofl::rofl:

Degene die het winnende bod doet ja. Das 'n mooie, horloge doneren & het bedrag zelf ook nog over mogen maken.

1 like

Tuurlijk, de veiling loopt nog bijna één week, tot zaterdag 18/2 , denk 20 uur.

Is toch het meest logische.
Ik zie de humor hiervan niet in?

Ik denk dat het simpel is en alles in vol vertrouwen verloopt als ik het zover begrijp.
De winnaar van het object in veiling, boekt na ontvangst van de schenker het bedrag over naar 555 of andere instelling.
Ik als schenker stuur op mijn kosten alles op, dus ik neem de porto kosten er ook bij.
Klopt dit zo een beetje @GiveMeYourDough ?

4 likes

Ik heb het bijwerken van het lijstje een beetje opgenomen maar ik organiseer deze keer verder niets behalve de veiling van m’n eigen horloge.

Om het een beetje overzichtelijk te houden lijkt het me handig als iedereen dezelfde eindtijd aanhoudt, 18-02 18:00, en de verzending en het overmaken van het bedrag onderling regelt.
Er zijn inmiddels een paar goede doelen voorbij gekomen maar niet iedereen vindt ieder doel even geschikt. Dit lijkt me dus het beste om onderling op te lossen. Zolang het geld maar naar Turkije/Syrië gaat.

Aanbieden kan nog steeds @PetraO. Gooi maar in het topic, dan zet ik hem op de lijst erbij.

2 likes

Dan doe ik er nog een Invicta bij. De Invicta Specialty, zilver, goud, 43mm. Nieuw in doos, foto’s van internet. Kom maar op met de biedingen :upside_down_face:

Het is allemaal voor een goed doel, van vrienden van me is de geboorteplaats helemaal verwoest. Hij heeft een eigen actie opgezet via giro 555. Dus daar graag het geld heen.

3 likes

Foto van het horloge is handig

2 likes

En natuurlijk de foto’s. :+1:t2:

2 likes

GA2100 van Dough: 150,-
Mercator

Pulsar van Pontiac: 50,-
Hans3

Timex van Cihanski: 50,-
Amazon

Invicta van Chihanski: 100,-