Verzenden naar België

Is toch niks mis mee, zegt ie.:face_with_raised_eyebrow:

Ohja, fijn dat ie het dan nog even benadrukt.

1 like

Ik ben ook Ollander in Belgenland en herken je zorgen. Postbezorging met bpost is ronduit waardeloos. Ik krijg regelmatig post in de bus die niet voor mij is dus andersom zal dat ook wel zo zijn.

Qua pakketpost mag ik eigenlijk niet mopperen. In de vijftien jaar dat ik hier woon is er nog nooit iets echt kwijtgeraakt. Soms duurde een bezorging twee maanden maar het pakje kwam altijd aan. Ook komt het voor dat een pakje in de voor iedereen toegankelijke bus aan de straat wordt gedeponeerd.

Als je zoals ik weinig thuis bent is het handig om rechtstreeks naar een koala afhaalpunt te laten versturen. Je hebt zelf geen stress en voor de bezorger is het ook een stuk gemakkelijker.

1 like

Post.nl is anders ook wel een ramp hier in België…

Leveren zomaar bij buren af, mijn buren dat is een “bar met meisjes”:champagne::champagne::champagne:, moet ik dus steeds de toestemming vragen aan mijn vrouw of ik even naar de hoeren mag, euh buren…:sweat_smile:

Ze spreken niet altijd Nederlands, dus als ik dan zeg “I want to watch” kreeg ik een horloge van ze… ze hadden mij verkeerd begrepen denk ik! :joy:

2 likes

Zou ie dat bewust doen dan?

@anon53429901EV @BMWX6M Dit was met PostNL…

Is deze van mijn vrouw wel goed genoeg voor zo’n topic denkt u?

In ben een Belg die in België woont :rofl: en met Bpost 99% supergoede ervaringen.
PostNL de laatste tijd ook zeer goed; meestal dezelfde bezorger, ook een supervriendelijke mens.
Het hangt er echt van af wie je aan de deur krijgt.
In het verleden hier eveneens al eens een bestelwagen van PostNL gezien die bij mij een pakje moest afleveren: maakte gewoon rechtsomkeer op de oprit en tegen de tijd dat ik mijn voordeur open had was ik al weg,:face_with_raised_eyebrow:
Dat zijn zo van die mannen die denken “er zal toch niemand thuis zijn”…

Ook es een keer zo’n postbode gehad: die stopte gewoon een briefje in de bus en deed niet eens de moeite om aan te bellen.

Maar ik zeg het, het zijn uitzonderingen, echt waar, en ik bestel nogal wat op tinternet :grin:

Meestal lees je slechte ervaringen en dat beklijft natuurlijk.

Trouwens, zeker bij Bpost: ik denk als ze niet eens de moeite zouden doen om aan te bellen: een telefoontje naar Bpost en die praktijken stoppen snel hoor.

Hier voor Bpost ook steeds dezelfde dame, meestal binnen dezelfde tijd. :ok_hand::+1:

1 like

Hé de kermissen zijn al vroeg dit jaar bij jullie in het Belgen land.

En u hoeft niet hoor, dat zou echt teveel eer zijn, ga ik zomaar een dikke nek van krijgen.

2 likes

Ik zie het al, je hebt er lekker veel verstand van! :joy::joy::joy::joy:

Zo goed als al mijn pakjes komen via post.nl en die zijn tot nu toe allemaal aangekomen. Bpost brieven en pakjes moet ik soms zelf achteraan. Heb echt het idee dat de postbode voor z’n ronde een paar geneverkes neemt.

1 like

Ah ja, want bij de mensen krijgen ze die niet meer.:rofl:

DPD vind ik een hele goede: nauwkeurige real-time tijd slots + je kan de bestelwagen online volgen.:+1:

1 like

Thnxz voor de tip!

Ik heb in het verleden ook vaak gehad dat die mannen van bpost gewoon automatisch een briefje steken ipv aan te bellen en het pakje af te leveren. Met postnl altijd een positieve ervaring, ook omdat ik steeds dezelfde chauffeur heb die vrij sympathiek is.

1 like

Ehm… weet je zeker dat dat misbaksel een Rolex is?

Neppe mensen dragen neppe dingen, neef nightscreen.

Ja hoor, dat weet ik zeker, dank je. En de verzekering ook. Maarre, mijn vrouw is nep? Waar slaat dit op als ik vragen mag?

U weet zelf het beste wat er nep is aan uw vrouw, dat kan Davinci niet weten of toch???:innocent:

Nee hij schrijft per ongeluk het woord “buitenlandse” op. Misschien sliep hij op dat moment.

1 like

Van wat? Valsheid in geschrift? Het is toch bezorgd? Wat is de valsheid dan?

1 like

Dat er door mij getekend moest worden voor ontvangst en iemand moet er getekend hebben, anders kun je niet afleveren. Ze moeten een handtekening hebben.