Verzending uit US

Boefje

3 likes

Thx voor je PB! :kissing_heart:

5 likes

Doe dat maar vragen dan, en niet zoals ik, gisteren is hij er na 2,5 jaar achtergekomen, Bijna de derde wereldoorlog uitgebroken

3 likes

Komt wel weer goed toch? :wink:

Inderdaad, bij mij exact hetzelfde

1 like

Barton strap vandaag binnen, precies 1 maand na bestellen.

Dat doe je wel slim, gaat hier precies andersom

Rob

Dat is snel ik wacht al 2 maand op mijn barton strap

Eindelijk binnen; heeft er bijna 3 maanden over gedaan. :sweat_smile:

Hela, dat ziet er allemaal perfect uit, had je er daar een van nodig?? was je de hoop nog niet verloren dat die nog zouden aankomen?? ik zit er ook nog op te wachten van dezelfde periode. Maar die is momenteel in Brussel. dus hoop ik ook dat die snel binnen valt. Leuk van je om het te laten zien wat je voor prachtige binnenwerken je hebt gekregen.

2 likes

Ik had goed contact met de verkoper; alle pakjes die hij afgelopen maanden verstuurd had zijn erg lang blijven hangen in Chicago, maar USPS had hem verzekerd dat ze niet zoek waren maar gewoon verstuurd gingen worden. Vandaar dat ik de moed nog niet verloren was. :grin:

Het uurwerk rechtsonder heb ik nodig; Ben een Tissot zakhorloge uit 1896 aan het opknappen en er is een tap van het seconderad afgebroken. Nu nog hopen dat het seconderad van deze past, uitwisselbaarheid was in die tijd wat minder vanzelfsprekend dan nu. Dit uurwerk wijkt wel wat af, dit is namelijk een hunter, en degene waar ik mee bezig ben niet. Ik hoop dat de radertrein wel hetzelfde is.

De rest van de uurwerken gaat denk ik weer in de verkoop. Lotje was vrij prijzig dus ik hoop dat ik nog wat geld terug vangen kan. :sweat_smile:

En heb je de rupsbanden van je bulldozer al binnen? :wink::wink:

1 like

Leuk, dat is al een oud baasje

Dat hoop ik ook voor je, anders moet je de oude afgebroken as uitboren en een nieuwe van tampon staal erin maken, maar dan heb je een draaibankje nodig, ik heb het al een paar keer gedaan

Nee

Ik hoop dat ik me niet vergist heb, want jou pakje was onbeschadigd, tzal mn eigen pakje toch niet geweest zijn.

Dat gaat je ongetwijfeld lukken, want het ziet er prima uit, daar is wel vraag naar hoor. komt goed.

1 like

Die heb ik dus inderdaad nog niet, staat nog op het verlanglijstje. Maar we gaan zien of het voor deze nodig gaat zijn. :sunglasses:

Dat denk ik ook wel; dit lotje werd duur doordat er een hoop mensen op zaten te bieden; dat suggereert al dat er wel vraag naar is (of in elk geval naar een aantal van deze uurwerken) :sunglasses:

1 like