Verzending uit US

Ik hoop van niet :grimacing::grimacing::sweat_smile:

Het ging mij om het Tissot uurwerk uit eind 19e eeuw dat er tussen zit, heb ik nodig voor een zakhorloge waar ik mee bezig ben. Helaas zat er in het lot ook een Omega en een Zenith uurwerk waar blijkbaar de nodige belangstelling voor was, dus ik heb flink moeten bieden om het binnen te kunnen halen. :sweat_smile:

Euhm, on topic maar weer. :innocent:

Bij forumleden heb ik ook naar tevredenheid gekocht, echt klasse, Maar geef toe het is hier in EU wel uitkijken, En zou jij in mn oor willen fluisteren wanneer jij je vuil bak buiten zet

1 like

Waar is dit verhaal werkelijk op gebaseerd?..
In de US of andere werelddelen zijn er waarschijnlijk net zo veel frankenwatches in de omloop.

Vergeet ook niet de waardeloze koers die Paypal of je credit card rekent. Zeker bij grote bedragen kan dat behoorlijk tegenvallen.

Het is in de USA nog veel gevaarlijker dan hier…

En iedere donderdag avond.

1 like

Oh , daar heb ik nooit op gelet, Maar het kopen doe ik van John zn rekening, en het verkoop geld komt op mijn rekening, Beetje gescheiden houden anders raak ik in de war

1 like

Zal ik thuis ook eens voorstellen :sunglasses:

1 like

Ik heb net een pakketje binnen uit de US waar 43% bovenop is gekomen :thinking:

21% BTW 12,56 over 60 euro & 13 euro afhandelingskosten.

Wel wat gortig vind ik.

1 like

Zie de ambtenaar al zitten schaterlachen met zijn rekenmachine in de hand

Mijn eurotjes opstapelend. :rofl:

1 like

Mmmm ja komt door het lage bedrag van 60,- Die inklaringskosten zijn vast, wel belachelijk bijna dit soort bedragen…

Ja zoiets heb ik ook wel eens gehad. :roll_eyes:

Iets gekocht voor 23 Euro
kwam 25 Euro verzendkosten bij. Dus btw over 48 Euro = 10.08
plus 13 Euro inklaring

Samen 23 Euro bijkomende kosten, net zoveel als de aankoopprijs. :persevere:

Das een coupe speciaal :joy:

Nogal :sweat_smile:

Het knullige was dat in in overleg was met de verkoopster op ebay. Het was een aanbieding met ebay global shipping program, en die kun je hiervandaan niet kopen. Dus ik had gevraagd of ze de aanbieding wilde aanpassen naar USPS shipping. Dat wilde ze wel, dus toen kon ik wel kopen, maar wat ik even niet gezien had was dat ze bij het aanpassen ff gauw de prijs 2 USD omhoog gedaan had waardoor hij net boven de belastinggrens van 22 Euro uitkwam… :dizzy_face::dizzy_face:

Ik denk niet dat ze zelf de consequentie daarvan helemaal had voorzien. Anders was het wel heel evil :imp:

Die 13 euro rekent postnl aan, dat is niet veel, Vandaag ook een pakje aangekregen uit de US en Bpost rekent 32 euro aan voor de inklaring.

Schandalig! Zou voor mij, naast jullie wegen, een reden zijn om te emigreren naar de Noorderburen.

1 like

John is een Nederlander en ik Belg, En om eerlijk te zijn, waar ik eerst op tegen was, zou ik dat nu ook wel willen en John mist Nederland erg, die verzint wel iets om iedere week wel naar Nederland te moeten.

Ik ken John niet, maar tis een slimme vent. Althans, dat hij terug wil.

3 likes

Mijn naam is Sarah of saartje en ben hier al even bezig onder de naam jcbraat, Maar John heeft zn account hier verwijderd, dus moest ik een nieuw account maken, en wij hebben in vorige topic s al wel eens contact gehad

Was er toen een klik? Als dat de reden is dat John zijn account heeft verwijderd moet je het antwoord maar PBen.

5 likes