Het ging mij om het Tissot uurwerk uit eind 19e eeuw dat er tussen zit, heb ik nodig voor een zakhorloge waar ik mee bezig ben. Helaas zat er in het lot ook een Omega en een Zenith uurwerk waar blijkbaar de nodige belangstelling voor was, dus ik heb flink moeten bieden om het binnen te kunnen halen.
Bij forumleden heb ik ook naar tevredenheid gekocht, echt klasse, Maar geef toe het is hier in EU wel uitkijken, En zou jij in mn oor willen fluisteren wanneer jij je vuil bak buiten zet
Oh , daar heb ik nooit op gelet, Maar het kopen doe ik van John zn rekening, en het verkoop geld komt op mijn rekening, Beetje gescheiden houden anders raak ik in de war
Het knullige was dat in in overleg was met de verkoopster op ebay. Het was een aanbieding met ebay global shipping program, en die kun je hiervandaan niet kopen. Dus ik had gevraagd of ze de aanbieding wilde aanpassen naar USPS shipping. Dat wilde ze wel, dus toen kon ik wel kopen, maar wat ik even niet gezien had was dat ze bij het aanpassen ff gauw de prijs 2 USD omhoog gedaan had waardoor hij net boven de belastinggrens van 22 Euro uitkwam…
Ik denk niet dat ze zelf de consequentie daarvan helemaal had voorzien. Anders was het wel heel evil
John is een Nederlander en ik Belg, En om eerlijk te zijn, waar ik eerst op tegen was, zou ik dat nu ook wel willen en John mist Nederland erg, die verzint wel iets om iedere week wel naar Nederland te moeten.
Mijn naam is Sarah of saartje en ben hier al even bezig onder de naam jcbraat, Maar John heeft zn account hier verwijderd, dus moest ik een nieuw account maken, en wij hebben in vorige topic s al wel eens contact gehad