Vinbiz

Bandje verkocht aan @Vinbiz ; goede communicatie en prompte betaling! Aanrader dus!

1 like

Een horlogebandje verkocht aan Vincent @Vinbiz - aardige en duidelijke koper! Meteen de betaling verricht, ideaal! Kortom: aanrader :slight_smile:

1 like

Ook hier een horlogeband richting @Vinbiz mogen sturen. Ideale koper en snelle betaling.

1 like

Mijn BLNR verkocht aan @Vinbiz

Vlotte communicatie waarin we al snel een prijs vonden die voor ons elk aanvaardbaar was. Klare afspraken gemaakt omtrent aanbetaling en ophaling.

Afgesproken om elkaar ergens in het midden te treffen en dit heeft geleid tot een heerlijke deal.
Pintje gedronken, wat over horloges geluld en de deal gesloten.

Kortom uber-betrouwbare kerel waar ik blindelings nogmaals zaken mee zou doen.

1 like

Vandaag mijn IWC Prins bij @vinbiz afgeleverd.
Top geregeld, het bedrag had Vincent al enkele dagen geleden voldaan👍 Super betrouwbare en fijne deal dus. Vincent bedankt voor je vertrouwen en geniet van de NA.

1 like

Vandaag een prachtig horloge overgenomen van @vinbiz dat hij zelf niet lang geleden via het blauwe gedeelte kocht. Ik viste destijds achter het net, maar geduld is een schone zaak :wink:

De communicatie verliep vriendelijk en vlot, en een afspraak was zeer snel gemaakt. Vincent bleek een toffe kerel en we hebben onder het genot van een goede kop koffie nog even lekker over horloges geboomd. Ik vond het zelfs jammer dat ik al relatief snel weg moest. Een prettige en wat mij betreft zelfs gezellige deal. Absoluut een aanrader :+1:

2 likes

Afgelopen week een klokje overgenomen van Vincent. Vlotte deal, netjes geregeld. Alles zeer zeker voor herhaling vatbaar voor mij :+1:

1 like

Afgelopen week een nieuwe NATO overgenomen voor een zacht prijsje. Vlotte communicatie, snel verzonden. Vincent is een aanrader !

1 like

Horloge van Vincent overgenomen. Fijne communicatie en gisteren horloge keurig verpakt ontvangen. Feest!
Bedankt!

1 like

Vincent heeft van mij een Rainer horlogedoos overgenomen. Erg plezierige en vlotte communicatie en betaling was ook direct geregeld. Top :ok_hand:

2 likes

Tweetal bandjes gekocht van @Vinbiz. Prima communicatie, zeer snel verzonden en de bandjes waren precies zoals beschreven.

Prima ervaring dus en voor herhaling vatbaar. Nogmaals bedankt :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Vinbiz. Goede communicatie en super snel verzonden. Al met al een prettige deal en zeker een aanrader! :+1:

1 like

@Vinbiz heeft mijn Oris overgenomen. Prettige en snelle communicatie en betaling. Zeker aan te raden!

1 like

Een bandje verkocht aan @Vinbiz Vlotte communicatie, snelle betaling, prima deal. Vince is zeker aan te raden!

1 like

Gisteren horloge verkocht aan Vincent. Hij reageerde via p.b. op een bericht met foto’s van mij in het “outgoing topic”. Daarna ook nog telefonisch contact gehad waarin we elkaar goed begrepen en er vlot een aanvaardbare afspraak gemaakt was. Toezeggingen werden nagekomen.

Overdracht ging naar verwachting, lekker over horloges en aan- en verkopen gepraat waarbij ik me achteraf pas realiseerde dat we er niets bij hadden gedronken…

Samengevat: een prima ervaring!

1 like

Vandaag van @Vinbiz een mooi horloge overgenomen. De communicatie is helder en afspraken waar wij ons beide in konden vinden waren dan ook snel gemaakt. Nijmegen was een eindje rijden, maar het was het waard! Heb inderdaad moeite gehad om niet constant te staren naar mijn nieuwe horloge!

Ik kan Vinbiz aanraden aan iedereen en ik ben ongelofelijk blij met mijn eerste Rolex!

1 like

Horloge verkocht aan @Vinbiz. Vlotte betaling en fijne communicatie. Tot de volgende deal Vincent!

1 like

Horloge gekocht van @Vinbiz. Prima kerel komt zijn afspraken na! Zeker voor herhaling vatbaar.

Niks mis mee :+1:

1 like

Medio vorig jaar nam @Vinbiz naar volle tevredenheid mijn Rolex DJ over. Ik herinnerde mij een prettige kennismaking dus toen hij vroeg om mijn YM’s te komen bekijken en passen was dat natuurlijk direct akkoord.

Het was weer een aangenaam treffen waarbij er v.t.v., gaandeweg het afspreken, al wat duidelijkheid over evt. overname van een van mijn twee YM’s was besproken.

Vincent had z’n IWC Ingenieur meegenomen zodat ik me ook weer aan het Gerald Genta design kon vergapen. Het is dat ik met de Chopard Mille Miglia al een zwarte plaat met zwart rubber heb want anders… Helaas had hij z’n ijsblauwe Halios thuisgelaten want ook die had ik graag i.r.l. bewonderd.
Een horloge hoeft tenslotte niet minimaal 1K te kosten om een blik waardig te gunnen…

Kortom: wederom een prima ervaring!

1 like

Ik heb vandaag een prima deal gemaakt met Vincent. De communicatie verliep vlot en duidelijk, en afspreken en betaling ging uiterst makkelijk.

We hebben lekker kunnen kletsen over horloges en het ging allemaal in een prima open sfeer. Ik kreeg ook echt het gevoel te maken te hebben met een mede liefhebber die een ander ook wat gunt.

Aanrader dus! Hopelijk tot een volgende keer.

1 like