Vintage Citizen Only

Pohh die grijze :heart_eyes:

1 like

De Citizen Seven Star V2. :slightly_smiling_face:

10 likes

Citizen Cosmotron, de originele en lege SR43 knoopcel voorlopig vervangen voor een dunnere AG10.

10 likes

13 likes

Citizen Cosmotron met 7804A uurwerk, dit is een sneltikker 36000.
Om de dag te wijzigen moet het horloge met 12 uur omhoog staan en daarna de kroon indrukken, om de datum te wijzigen de 6 uur omhoog en kroon indrukken. :slightly_smiling_face:

10 likes

Ik heb hier ook nog een Cosmotron liggen, een 7803-790413TA
Ik heb hem nog niet open gehad (want moet langs het glas), maar loopt wel. Heeft wel een rare functie, die een beetje op een chronostop lijkt. Met de knop linksonder kun je de secondewijzer verzetten. Dat zal wel zijn bedoeld om de secondewijzer gelijk te kunnen zetten, maar een beetje overbodige functie… (De secondewijzer stopt ook als je de kroon uittrekt).

10 likes

15 likes

Op de website van Sweephand staat dit over de knop op 8 uur. :face_with_monocle:

1 like

OMG, ik zie dit topic nu pas. :face_with_peeking_eye:

Ik zal binnenkort ook even tijd maken voor wat foto’s

@Nelson :saluting_face: kom maar binnen.

Op het moment ben ik enkel met de super Jet modellen bezig.

12 likes

Ik kwam gister een mooi exemplaar van dit model tegen op c24.

Helaas het geld net niet en dus geaarzeld. En nu niet meer te koop.

Ik moet het nog steeds verwerken :joy::joy::sob:

13 likes

Oef die is wel heel mooi. :star_struck:

1 like

Echt fantastisch mooi… Exemplaar op c24 was niet in zo’n goeie toestand als die op de foto, maar nog steeds erg goed…

Geen diepe krassen en ongepolijst, alles onder het glas in uitstekende conditie.

Voor €1750…

Ze staan er ook op in half vercrackte toestand voor 2500 dus dat hij snel weg was, was geen verrassing natuurlijk…

2 likes

Deze Citizen Homer second setting

Nieuw, nooit gedragen, misschien tijd om toch eens een bandje aan te bevestigen?

11 likes

Lovely. Gaan dragen!

1 like

Deze beauty een tweede leven ingeblazen, wat een klok!:smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Citizen Crystron 44-0019 uit 1979 met originele band!

10 likes

Citizen Jet uit 1965

8 likes

Citizen Jet uit 1964

15 likes

Wat een lekker ding!

Pause…

1 like

Deze 60 jaar oude Super Jet.

16 likes