Vintage divers only 🤿

Ik hou het eenvoudig en ga voor het MARTI duikhorloge :smiley: van de fa. Speerstra te Amsterdam.

1 like

Die heb ik hier nog eentje liggen…

1 like

Het zal niet waar zijn. Een fotootje spreekt meer dan honderd woorden.

Greets Martin :grin: nitraM.

Deze zijn die van mij. Helaas foto’s van iets eerder omdat ik er nu vandaag niet bij kan. De ene is een Zodiac Sea Wolf van rond 1960 en de andere een Tissot Visodate Seastar uit 1967. :blush:

Fijn weekend alvast!:+1::four_leaf_clover:

26 likes

Wat een fantastisch gaaf tijdschrift!:ok_hand:

1 like

Ja hé :wink:

Hebben 36 horloges getest voor Kerstmis - meer dan één heeft water binnen gekregen op de test :dizzy_face:
Is echt een schat aan informatie voor de minder gekende horloges en het geeft zicht op hoe de prijzen van de diverse merken zich verhouden tegenover elkaar

Ik heb er op dit moment 5 van + de Tissot in de herstelbak + de Lip Nautic Ski onderweg. Maar droom uiteraard van een hele hoop van de andere (iconische) modellen uit de test

8 likes

Heel gaaf om te horen! Ik ben ook een fan van Franse horloges, maar dat kan goed komen doordat ik ook een speciale band met Frankrijk heb. Geniet van je hobby en dank voor het delen van deze kostelijke informatie! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Vandaag vrijdag mijn VENUS in het zonnetje :grin:

Ik ben nog opzoek naar een vintage stalen band 19 mm.

p.s. @straoven wat een leuk scuba magazine met
testresultaten e.d.

12 likes

:drooling_face:

1 like

Ik kwam vandaag een oudere forumfoto tegen van een Marti duikhorloge.
Ziet er best leuk uit voor een plakmerk :smiley:

15 likes

Dat is mijn horloge

3 likes

Chronograph met 200 meter, dive bezel, Sea Hunter,
Bulova, 1975 …. een vintage duiker :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Hallo Scudo en nog steeds in jouw collectie ?

Hier is hij. Een kleintje, maar wel een Marti…

15 likes

Ja, nog steeds.

1 like

Toffe klok die je niet zo vaak in deze prachtige staat zult tegen komen. Met een tropical maak je hem denk ik helemaal af :+1:

2 likes

Of een groene haailederen band :smiley:

1 like

Of guppenleer want het was wel een klein merk :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

‘Italy only’ Bulova heb ik wel eens gelezen, ergens begin jaren 80. Is serienummer van 1975? Ik vind t nl persoonlijk een typisch jaren 80 vibe hebben :sunglasses:

1 like

Is lastig te achterhalen. Heb vergelijkbaar model met witte wijzerplaat gezien die 1975 gedateerd was. Dus moet zelf nog wat onderzoek doen :sweat_smile:.

1 like