Vintage divers only šŸ¤æ

Jaquet-Droz automatic:

Dik is-ie ook:

Mijn dagelijkse klok toen het woord ā€œvintageā€ nog moest worden verzonnen :sunglasses:

16 likes

Netjes!!!

Ook nog es in mijn archief ā€˜gedokenā€™ :stuck_out_tongue:

















41 likes

Daar zit menig fraaie klok bij. Archiefā€¦ bedoel je daarmee exen?

1 like

Nee hoor, bedoel ouwere fotoā€™s die hier al eerder gepasseerd zijn. Ik heb nog 6 van deze klokjes in eigen bezit.

Jipā€¦voor mij ookā€¦zonder cijfers zou hij perfect zijnšŸ˜Š, ik vind die lange uurmarkeringen in een punt aflopend heel gaaf en de wijzers zijn ook coolšŸ˜Ž

1 like

Blijft heerlijk dat designšŸ˜

15 likes

Mijn 5513

32 likes

Here we go, even door mijn instagram gescrolled.
Hoe verder naar beneden hoe groter de kans dat het een ex is. Mij een tijdje terug bijna uitsluitend op chronografen toegelegd en toch wel wat spijt dat ik bv de ZRC Spatiale heb verkocht.




















22 likes

Ik grijp deze gelegenheid graag aan om mā€™n PloProf er weer eens in te mikken:

16 likes

Daar zit heel wat interessants tussen, maar die Stingray vind ik toch wel bijzonder mooi.

De Belus bekoort mij ook. En die dikke Plofkop van Omega uiteraard

1 like

Prachtige (ex) collectie waar de zr en de roamer er echt uit springen. Hoop dat je de roamer nog hebt.Pontiac is overigens ook niet te versmaden.

Neen, eigenlijk uit frustratie verkocht. Ik vond geen mooie Pasadena om het trio compleet te maken en dan maar de Chrono Diver en de VJ72 Stingray verkocht.

Hindsight is 20-20 maar heb er toendertijd wel wat leuks voor terug gekocht.


Heb ik nog :slight_smile:

11 likes

En dezeā€¦ ooit gekocht met de verkeerde wijzers er opā€¦ maar het zint me eigenlijk welā€¦

16 likes

Die ā€˜Silverā€™ is dat ook een ex?

Yes

Daar zit wel heel veel moois tussen, vooral de Zodiac vind ik echt prachtig!

1 like

Deze Seiko heb ik ook nog, uit 1969. Kocht mijn schoonvader destijds nieuw in de winkel en heeft hem vervolgens tientallen jarenlang alle dagen van de week gedragen :blush:

17 likes

Nouā€¦Harryā€¦en die vind ikā€‹:heart_eyes:ā€¦:joy:šŸ–’šŸ–’

1 like