Vintage divers only 🤿

Dankjewel man! :blush: Ik ben er erg aan gehecht… een horloge met echte familiegeschiedenis… zou ik nog niet ruilen tegen een nieuwe Rolex Submariner :blush:

Edit: nou… een nieuwe Rolex??? :stuck_out_tongue_winking_eye: NEE, echt niet! :sunglasses: :laughing:

2 likes

Ja…dat heb je met een horloge met herinneringen…dat snap ik helemaal🖒😊

1 like

En nog lopen als een trein ook… je gelooft het niet… zeker 20 jaar geen service gehad en loopt meteen als je hem oppakt … en op tijd! :relaxed:

2 likes

Dan grijp ik deze kans maar aan op mijn twee Pontiac’s weer eens te laten zien :smirk:

33 likes

Heel mooi! :+1: :relaxed:

Dat is echt machtig mooi🖒😊

1 like

Dat zijn de mooiste, vasthouden die herinneringen.:+1:

1 like

Beauty! :ok_hand:

1 like

Oude foto van m’n 1680 en 5513 (verkocht).

20 likes

Prachtig!:heart_eyes:

1 like

Ik heb (helaas) geen vintage duikers meer, maar dit topic vind ik echt smullen om al het moois dat er voorbij komt. :thumbsup:

3 likes

Momenteel mijn enige vintage diver, maar dat blijft zeker niet zo.

16 likes

Het lijkt er alleen op dat de meeste gekoesterd worden, maar geen water meer zien. Dat vind ik jammer. Net zoals een klassieke auto moet rijden om in ere gehouden te worden, moet een klassieke diver onder water. Ook al is het slechts met een snorkel.

1 like

Waarom zou je dat risico lopen? Ze worden wel gewoon gedragen.

1 like

Als ze technisch kloppen, de juiste rubbers zitten erin e.d., waarom niet? Daar zijn ze voor gemaakt. Als er geen rubbers etc. meer te verkrijgen zijn houdt alles uiteraard op.

1 like

De meesten onder ons besparen zich de kosten van terug waterproof maken en nemen gewoon een modern seikootje ofzo voor waterplezier :slight_smile:

1 like

Ik zie dat als een belediging voor je fraaie klok. Niets mis met een “Seiko’tje” overigens, maar da’s een andere categorie. Mijn iets minder oude, ca 25 jaar oude, TH Kirium is nog steeds in topconditie en vergezelt me met al mijn wateravonturen. Zo’n trouwe makker laat je toch niet thuis op de winder?

Als nog blijft het een risico wat ik niet zou willen nemen. Als ik mn horloges laat servicen is dat volledig met nieuwe seals dus dan zou in princiepe alles waterdicht moeten zijn.

Sorry voor de zielige kwaliteit van de foto’s

11 likes

Dat maakt die electronische Omega er niet minder fraai om.

1 like