Vintage divers only 🤿

Allemaal nog in bezit :zipper_mouth_face:

Deze was ik nog vergeten :wink:

35 likes

Daar zit ook leuk materiaal tussen zeg!

1 like

Brute verzameling🖒😊

1 like

Pff, waanzinnig mooi zeg!:clap:t2::blush:

1 like

Die Heuet quartzen die ik voorbij zie komen hier in dit topic zijn wel echt mooi :slight_smile: En zelfs 3 stuks er van hierop hf

1 like

Ik zie nou pas dat ik eigenlijk niks draag met de metalen banden :grin: Alleen de Nautilus draag ik met de super fijne titanium “rekband”.

Idd erg fijn en mooi klokje die ik wel weer graag op de metalen band zou willen dragen alleen kom ik net een schakel te kort :angry:

1 like

Thanks

Thanks

10 likes

Deze gisteren gekocht, ik kan niet wachten tot hij binnen is!

Mocht iemand meer info hebben over dit horloge dan ben ik zeer geïnteresseerd want ik kan hier eigenlijk maar weinig over vinden.

Dit is overigens ook de enige foto die ik heb :scream:

12 likes

Ik zie overigens net een Heuer chrono voorbij komen waarvan ik er ook een heb maar me even niet realiseerde dat dit een duiker is :smile:

Daarom bij deze:

14 likes

Die Ultronic! Lekker.

1 like

Was deze ook nog vergeten

5 likes

Oef wat een geweldige collectie :+1:

Die Alsta :heart_eyes:

Ook die vierde foto, de “skindiver” chrono is gaaf. Ik heb z’n brother from the same mother(?):

9 likes

Mooi, Marc, altijd spannend dat wachten :grin:

Op Chronocentric staat een originele NSA bracelet voor deze te koop:
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=73417

Had je waarschijnlijk zelf ook al gezien.

1 like

Ik snap natuurlijk wel dat het zo kan zijn,
Maar helemaal opgaan doet de vergelijking niet.

Met oude jaquar e-type in top conditie of een oude Porsche 911 ga je, uitzonderingen daargelaten, ook niet volgas het circuit van Zandvoort over.

Wellicht ben jij zo’n ‘uitzondering’ op het gebied van risico’s lopen met een mooie vintage diver.

Die van mij blijft in elk geval gewoon op de normale weg :wink::+1:

2 likes

Deze gaat gewoon het water mee in! (Is ook geen probleem om deze waterdicht te houden.)

8 likes

zo…daar ben ik even stil van