JimSoul
26 november 2020 om 18:10
939
Originele rally/race band van Tissot, dat het een 19mm band is maakt het ‘speciaal’… die komen niet vaak langs.
Past mooi op de 516 modellen.
Vintage Tissot 19x14mm Smooth Black Leather Rally Sport 007 Strap RG Buckle | Jewellery & Watches, Watches, Parts & Accessories, Watch Accessories | eBay!
1 like
Fritzer
29 november 2020 om 20:04
940
Wil iemand met grotere polsen dan ik deze even kopen? 43mm. Geen verstand van deze modellen, maar ik vind hem wel gaaf:
https://www.instagram.com/p/CILZKv2Lpi7/?igshid=d9j0skqq27pn
6 likes
Mauzer
29 november 2020 om 21:50
944
Oeh, dank voor de tip! Helaas nu niet meer verkrijgbaar. Voor dat geld had ik die graag willen hebben
Otje
29 november 2020 om 22:00
945
Zeldzaam volledig omega gemerkte constellation (kast, uurwerk, glas, kroon, gesp-sluiting) met pie pan dial. De stalen kast met stevige kastpoten is in fantastische conditie. Exclusief kroon meet deze
Ik ben geen kenner maar ziet er naar mijn idee mooi uit. Als ik er al niet een had…
1 like
Mafkees
1 december 2020 om 21:32
946
Prachtige ‘pure’ dress watch zonder secondewijzer. Lijkt mij in uitstekende staat. Praat er wat tientjes af en je hebt een pronkstuk.
Tonnauförmige - ETERNA Matic - Stahl Herrenuhr 70er Jahre top Zustand | Uhren & Schmuck, Uhren, -teile & -zubehör, Armband- & Taschenuhren | eBay!
3 likes
Invicta skin diver voor een leuke prijs.
Misschien iets voor dat ene lid, ben zijn naam vergeten. Maar hij is gek van Invicta.
https://m.ebay.nl/itm/Vintage-diver-Taucheruhr-Skin-Diver-Invicta/264957092356?hash=item3db0ac6204:g:2sYAAOSwEvhfw6pf
2 likes
Mafkees
2 december 2020 om 16:45
949
1 like
Mafkees
2 december 2020 om 19:14
950
Het ging hier laatst nog over externe regulators. Bij dezen een dubbele bijzonderheid: een ‘clamshell case’ mét externe regulator.
Case back interior is signed: " Brev., +, no. 189190, Croton Watch Co. Case back is signed: "Croton, Acurator, AMOR4-32877.". Fitted with clean and clear flanged waterproof type crystal with waterproofing gasket.
Nog wat zeevruchten:
Case back interior is signed: " Brev., +, no. 189190, Croton Watch Co. Case back is signed: "Croton, Buccaneer, stainless steel, B37786, shock resistant, Incabloc, waterproof.". Waterproof type crystal with gasket is clean and clear.
Staybrite clamshell uit 1932. Voor zover de dial klopt. Het kan aan een slechte witbalans liggen maar ik heb eigenlijk geen idee: gilt of geel?
Stepped case.
Case back interior is signed: " Brev., +, no. 189190, Croton Watch Co. Case back is signed: "Croton Vindicator, stainless steel, AM4 65765, shock resistant, Incabloc, waterproof.". Crystal is pristine.
Een voorbeeld van een zeer bijzondere secondewijzer.
Imperial Watch Co NY military clamshell, in stainless steel. A rare and fine Imperial Watch Co NY, military clamshell. Stainless steel Shmitz Frères & Co. Printed "Imperial" with red Cross of Lorraine, below 12 o'clock and "Waterproof,...
3 likes
XXoF
5 december 2020 om 10:13
951
Beetje duur misschien, maar oh wat vind ik dit vet
VINTAGE TITUS CALYPSOMATIC REF. 5913 SKINDIVER WATCH WITH PAPERS | Uhren & Schmuck, Uhren, -teile & -zubehör, Armband- & Taschenuhren | eBay!
6 likes
Mafkees
7 december 2020 om 18:48
955
Niet echt een dealtje maar ik moest 't even kwijt: een of andere hork heeft de wijzerplaat bewerkt met een spuitzak die hij heeft geleend uit een bakkerij.
Condition is "Used".
Goedmakertje: zeer sympathieke Eterna-Matic.
4 likes
Mafkees
8 december 2020 om 21:05
957
Wellicht wat voor een eega met smaak. Dat piepkleine uurwerkje vind ik dus wonderschoon en er zit zelfs een gespje bij.
Let op: zou wel eens radium kunnen bevatten.
A very rare ETERNA-MATIC ladies watch from the 50´s, the watch is working with original crown, original Eterna bracelet, it´s in good shape, the only thing that needs attencion is the glass, but it´s acrylic, so it can be polished.
3 likes
koekoek
8 december 2020 om 21:10
958
Leuk kerst cadeautje voor mevrouw mafkees Lekker ANWB’en.
2 likes
Mafkees
8 december 2020 om 21:19
959
Ik vind dit een ongelooflijk gaaf ding en een korte zoektocht op de interwebs bevestigt mijn vermoeden dat hij correct lijkt te zijn.
Lovely Technos Aquamatic Vintage Automatic Mens Watch Steel Swiss ETA 2789 35mm | Jewellery & Watches, Watches, Parts & Accessories, Watches | eBay!
1 like
Ruud
8 december 2020 om 21:26
960
Tof… maar vind m vrij duur voor wat het is…
Mijn ds-2 handwinder raak ik aan de straatstenen niet kwijt en die heeft denk ik een courantere dial
Maar goed… handwinder.
Band klopt trouwens volgens mij niet bij ds2.
1 like
Mafkees
8 december 2020 om 21:32
961
Dat begint in steeds meer toenemende mate te gelden voor al wat vintage heet. Uitzonderingen zijn de middenmoters van Seiko (LM bijvoorbeeld) en héél af en toe nog eens een obscure Zwitser. Maar anders zit je zo aan die 300 euro. Helaas.
1 like