Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Als de rotor geen sporen maakt in de achterdeksel een mooie deal

Universal Genève Polerouter
€ 695

1 like

Dat zou ik niet zeggen. Ik denk dat het een beter advies is om 4-500 euro extra te lappen voor een goed exemplaar in plaats van zo’n afdankertje. Die wijzerplaat is écht smerig.

Vond hem zelf wel mooi. Heb er zelf eentje met meer patina, wel idd een mooie gelijkmatige in tegenstelling tot deze. Smaken verschillen :wink:

1 like

Voor de klein bepolsden die niet bang zijn om hopen wrist shushi schoon te maken :sweat_smile:

UG met mooie kast

2 likes

En band en buckle die samen al min. €150 opbrengen. Lekker dealtje dit.

Ontgaat mij de historische significantie van dit horloge? Ik vind €2.500 nogal veel voor een skindiver-esque horloge in niet opperbeste staat.
https://omegaforums.net/threads/marvin-ocean-chief-dive-watch.104914/

Yup.

Is mijn horloge overigens.

Is er onlangs 1 verkocht in betere staat voor 3800 euro.
En staan er nog 2 te koop voor hogere bedragen dan dat ik em aanbied.
Ben de goedkoopste online.
Maar ik ben het met je eens, het is veel geld voor zo’n horloge.

4 likes

Mooie Eterna-Matic met chronometer(!) uurwerk. Eind 50s (1959 uit mijn hoofd). Even geen budget en ik heb al drie Eterna’s :shushing_face:

1 like

Leuke wijzers ook :+1:
Benieuwd wat het gaat doen vwb prijs…

Er staat niets over de werking. 225-250 denk ik.

Hoeveel mm denk je?

Kastlengte ca. 42mm en bandaanzet lijkt me 17 of 18. Diameter zal dan 33mm zijn. Misschien 34.

1 like

Ik ben niet zo thuis in Eterna, wilde gok… ik denk ook max 250

Is eigenlijk best weinig voor een Eterna chronometer, als je ziet wat de normale eterna matics al doen. Maar de vage omschrijving en “as is” koop zullen de verkoopprijs wel drukken gok ik. Het is een gok deze te kopen.

2 likes

En de maatvoering van ca33 is ook geen pluspunt voor een topprijs denk ik

33mm kan nog net. Veel van de andere eterna matics zijn ook 33mm.

1 like

201€ :+1:

Er bestaan voor zover ik weet geen 50s Eterna-Matics die groter zijn. Behalve de mijne van 34 :wink:

Dus ongeveer 220 incl. shipping. Dat is gewoon een vette deal. Niemand van hier uiteindelijk?

Heb jij m gekocht? :grin: