Vintage horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Prachtige vintage Omega voor een prima prijs:

Zeer mooie dames UG.

Wel het minst interessante uurwerk en model zo ongeveer…

1 like

n=1

Cal 42 :zzz:

3 likes

Is al weer weg… geen idee of het verkocht is.

1 like

Tja stond :100:€ op :woozy_face:

Of het een deal genoemd mag worden kan ik niet inschatten. Maar voor de echte liefhebbers …:face_with_monocle: Een aantal horloges uit de collectie van Michael Schumacher bij Christie’s!!

This season’s Rare Watches pays tribute to Michael Schumacher on the 30th anniversary of his first Formula 1 championship victory with a selection of timepieces from his private collection.

1 like

Niet helemaal mijn kopje thee qua kleur, maar toch leuk voor €100,- :+1:

Squale quartz op Vinted

Van deze man veel pincetten gekocht. (Onder andere)
Hij heeft meer, maar ik heb al genoeg.
https://www.ebay.nl/usr/felyx74

Deze heeft ook van alles.
https://www.ebay.nl/usr/tickswift1

1 like

Gouden IWC perpetual calendar automaat uit de 90s met verse IWC service en nieuwe lederen IWC-band en gesp. Te koop in Nederland. Als je buiten chrono24 om benadert, is 8k haalbaar.

Hoe moet ik dit nou opvatten? De reparateur stuurt hem door naar IWC en dan is dit de offerte?

Nee, dit is een uitleg van wat IWC aan werkzaamheden heeft uitgevoerd aan dit horloge.
Het horloge is naar IWC gestuurd door Watchinside repair service.

De offerte en factuur zijn twee aparte documenten. Die zie je hier niet. Ga er maar van uit dat zo’n service zeker 2k kost. Waarschijnlijk meer vanwege de nieuwe lederen band en gouden gesp. Vooral die laatste zal flink hebben aangetikt.

1 like

Voor de ‘nos’ liefhebbers.
119+18 = 137 euro nu kopen prijs

4 likes

Tof ding :+1: Volgens mij een ref. 40206, de oer-prx maar dan met normale bandaanzet.

1 like

Die was snel weg

1 like

Zag het ook.

2 likes

Vrijmetselaars horloge op Vinted. Ik denk bijzonder. Ik had het in ieder geval nog niet eerder gezien.
Een linkje lukt me even niet vanuit de mobiele app, met onderstaande gegevens moet het ook lukken:

1 like