Het lijkt een damesmodel. 34mm lug-to-lug
oja, goed opgemerkt!
Normale heren maat hoor. Dames horloges zijn vaak nĂłg kleiner. Die stationsklokken om de pols is meer jaren 70 en later.
34mm diameter voor vintage herenhorloge is inderdaad gangbaar. Maar bij een 34mm diameter kast zit je lug to lug toch ongeveer op 40mm.
Bij deze advertentie was lug to lug 34.
De Kastdiameter stond niet vermeld, die zal tussen 28 en 30 zijn geweest vermoed ik.
Zou dan eventueel nog âboys sizeâ kunnen zijn. Tenzij jaren 1910-1930, toen waren herenhorloges ook nog zulke maten, kan niet meer zien om wat voor horloge het ging
Voor de Rolex verzamelaars en of verzamelaars van novelty horloge items
Deze Japanse webshop heeft een aantal leuke novelty Rolex itemsâŠ
Voor de mensen die al een Elma schoonmaak machine hebbenâŠeen Elma Horloge erbij
https://allegro.pl/oferta/zegarek-elma-do-naprawy-na-czesci-vintage-15999601770
Zeldzame Aquastar Tissot.
Met wat werk.
Mooie Tissot 44646 Navigator met een minder voorkomende geborstelde wijzerplaat.
Blijkbaar wel een probleempje met de kroon (geen idee wat) en let op de invoer want buiten EU.
Wat zijn de prijzen tegenwoordig voor een Speedy MK 4.5?
Totaal geen verstand van vintage maar deze vind ik erg tof. Wat ik gevonden heb 1968 of 1978. Werden blijkbaar gemaakt in het jaar dat er OS plaats vonden.
Mooi merk ook.
Leuke Seastar quartz voor een scherpe prijs:
Of de bracelet origineel Tissot is weet ik niet; zou aftermarket kunnen zijn.
<7.5k voor een volgouden perpetual calendar automaat van Blancpain uit het Jean-Claude Biver tijdperk. Uurwerk van F. Piguet.
Misschien ook nog ruimte voor onderhandeling als je buiten chrono om koopt + een jaar garantie.
Geen horloge, maar mocht iemand op zoek zijn naar een nieuwe bezel voor zân Seastar Navigator:
Een iets wat zeldzame Tissot PR 100 Grand Luxe
Deze aanbieder op Ebay heeft altijd groot aanbod van Citizen, Seiko en Orient vaak ook voor redelijke prijzen
Tissot PR 516 duiker
Voor de hobbyisten onder ons, wiens projecten bak bijna leeg is
Ben je idd wel ff zoet mee-)
Of het deals worden weet ik niet, maar vandaag begint deze vintage chrono veiling op Catawiki met toch wel een paar hele leuke klokjes: Vintage chronografenveiling - Catawiki