Tissot PR 518 met minder voorkomende zwarte dial.
Liefhebber van Cartier modellen maar geen zin om Cartier money te betalenâŠTissot heeft de oplossing
Beide in hele nette staat
PS: verwacht dat er nog onderhandelingsruimte is.
Voor degene, die echt eens wat unieks wil hebben. Een Seiko Lord Marvel 36000, maar dan het exemplaar, dat naar de wedstrijden ging van het OBSERVATORY CHRONOMETER KLASSE 1968. Met een hoop papieren erbij mag dit wel een uniek stuk genoemd worden. Je moet er alleen pak hem beet bijna âŹ7000 voor over hebben en dan komt vadertje staat nog kijkenâŠ
https://buyee.jp/item/yahoo/auction/k1105252843
Tissor PR516 Seastar diver no date voor een scherpe prijs:
Niet echt een deal denk ik, maar om ff te kijken erg interessant. Zakhorloge met automatische opwinding.
Leuk om te zien; had het mechanisme wel eens eerder zien opduiken. Ben benieuwd hoe goed zoiets gangreserve opbouwde. Zal uiteraard ook nogal afhangen van de beweeglijkheid van de persoon.
Voor de Seiko liefhebbers. Deze verkoper heeft een aantal NOS exemplaren te koop. Deal, weet ik niet. Staat bieden. ps ik ken de verkoper verder niet.
Prachtige clamshell. Helaas mag ik mijn vriendin geen horloges meer cadeau doen.
Al bladerend op poolse veilingsite kwam ik deze tegen
Kan helaas niets zeggen over het horloge zelf, geen Rolex expert, prijs omgerekend is âŹ2800
Ik zag deze. Mooi stukje handwerk.
https://www.vinted.nl/items/5442221472-montre-chronometre-type-gousset-squelette
Nooit van gehoord maar 't smoelt wel aardig âpolerouterigâ vind ik - en n.o.s. âŠ
Site met allemaal vintage Chinese horloges
Eigenlijk is dit het tegenovergestelde van een deal. Deze reactie mag dus zeker naar een beter passende rubriek.
Soms loop je tegen een horloge aan op een veilingsite
dat in bijna alles je positieve aandacht trekt, behalve de prijs. Zo vind ik het patina van deze Dogma Prima heel mooi. Nu kan ik natuurlijk in onderhandeling over de prijs. Maar dan het volgende. Waar laat ik een vintage horloge professioneel servicen als het mogelijk radium bevat?
Een fenomenaal mooi horloge maar geen spek voor mijn portefeuille nu. Patina, maar niet overdreven. Eentje voor de collectie van @Bernard?
Gruwelijk lelijk bandje wel.
Voor de geĂŻnteresseerden, de vraagprijs van 100K KÄ is ongeveer 4000 euro.
Met Incabloc, dus niet zo oudâŠ
Of het een deal is weet ik niet, maar deze is misschien leuk voor de Belgische verzamelaars onder ons:
Sporttimer, minustop, parkting meter. Allemaal variaties op de leuke Dorowe uurwerken uit de jaren 60/70.
Nu te koop op Marktplaats
Heb geen kennis van of banden met de verkoper
Niet van mij. Ik vind het een bijzonder en een mooi model.