Ja, als ik op de site expliciet inlog voor dat item zie ik het wel, maar kan geen bod doen. Raar. En ook geen mogelijkheid om meerdere leveradressen op te geven. Werk aan de winkel daar.
Mocht ik iets voor je moeten bestellen, stuur me dan gerust een Pb, dan regelen we dat wel.
Maar je hebt ook kans dat er achter de schermen gewerkt wordt aan de internationale betalingen (valuta) en logistiek (pakketdiensten en punten). Vinted groeit hard en ik ben er heel blij mee. Op een MoonSwatch na geen negatieve ervaringen.
Tissot PR518
nu kopen prijs: 208 euro (excl. verzendkosten)
https://www.ebay.nl/itm/406683164124
Goed punt van @wbcoupe : ‘Er is wel gerommeld met die bracelet, bovenaan is een linkje verwijderd, de tapering verspringt.’

Setje van 3 voor €25,- voor de handige liefhebbers
https://uhrforum.de/threads/3-handaufzugsuhren-ancre-anker-squadron-defekt-zum-basteln.615046/
Dank voor de tip😉
Gefeliciteerd!
3 penankers. Waarvan ten minste 1 Ruhla.
En de Squadron mist de bezel
40 Euro is niet duur voor een Tissot PR100 automaat.
Maar alleen ophalen in Heel zo te zien.
Ja dat is wel twijfelachtig. Zeker omdat verkoper ‘Peter’, die net 2 maanden actief is op MP, de grammaticale vaardigheden heeft van iemand die ook pas 2 maanden in Nederland is.
Klopt, maar een Tissot van 40 Euro ophalen lijkt me niet zo heel risicovol toch?
Verder is zijn taalgebruik vrij gemiddeld als ik het vergelijk met wat ik verder tegenkom op mp ![]()
Edit: enige probleem is dat hij gejat kan zijn ![]()
Maar dat weet je met tweedehands spullen eigenlijk zelden zeker.
Vintage record watch “dirty dozen” WW2.
€ 995,00
Voor de liefhebbers ![]()
Geen idee maar ik zou er niet mee gaan lopen…
Zou er niet graag mee gezien worden…
En zelfs als stukje geschiedenis vind ik de secondenwijzer lelijk afsteken bij de rest.
Vaker? Ja. Er zit hier bij ons ergens een kerel die dat soort “Waffen SS” “zoldervondsten” aan de lopende band uitkakt. Vreselijk, want hij verkloot er mooie horloges voor. Soms uit de jaren 50, maar dat weten de snuggere kopers natuurlijk niet.
Mag het? Ja. Want “historische objecten”.
Weet Catawiki dat ze fakes zijn? Wellicht niet. De “experts” daar zouden een kartonnen horloge met een kroontje erop nog voor Rolex accepteren.
Hartstikke fake Eterna heeft nota bene aan dirty dozen geleverd.
Autocorrect?
Welk woord?
Ik begreep niet helemaal wat je bedoelde. Denk dat ik het nu wel begrijp, maar het woord “aan” is wat vreemd; Dirty dozen is/was niet iets waar je aan kunt leveren, is een achteraf bedachte naam voor een set horloges die aan de British Ministry of Defense zijn geleverd ![]()