Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Ik had ook m’n twijfels, zag op Google wel een 2tal Piaget met idem uurwerk. Maar is duidelijk geen kenmerkend ultrathin uurwerkje

Edit: het is idd een aurore villeret 423


Zegt dat het door peseux is gemaakt. Zie online dat meerdere bekende merken hem gebruikt hebben. Blijft natuurlijk dat Piaget waarschijnlijk een gedocoreerde zou heben gebruikt en dat de naam grafure op deze niet geheel clean lijkt

1 like

Mooie JLC Cal P478/C te vinden in Frankrijk met originele doos. Voor 500 euro lijkt mij dit een koopje! Wees wel voorzichtig want deze gebruiker is wel pas sinds december lid van de website.

https://www.leboncoin.fr/montres_bijoux/1718431451.htm/

Mooie NOS UG

1 like

Voor de LCD liefhebbers onder ons, twee Tissot’s bij een Duitse verkoper.

1 like

Sodeju, deze veiling zal niet eindigen in een koopje maar wat een set

3 likes

Uitgaan van een beurtje + nieuwe kroon sourcen. Maar toch best leuk, denk ik.

6 likes

Mooie eterna’s zijn niet lelijk

2 likes

Die had ik ook gezien. Mooi kastje maar ik geloof niet dat een ‘Eterna’ plaat uit de jaren '50 correct kan zijn?

1 like

Op de handwinders staat toch nooit “-matic” :thinking:

3 likes

Grappig dat je dat zegt. Nu ik erbij stilsta, heb ik het idee nog nooit een handwinder te hebben gezien uit de jaren '50 of later. Ik was ervan overtuigd dat ‘Eterna-Matic’ gewoon dé merknaam was geworden vanaf 1948 (of zo). Maar wat je zegt kan heel goed kloppen. Geen idee!

3 likes

Ze maakten ze nog wel hoor. Handwinders in de vroege jaren 50

2 likes

Wauw :heart_eyes: Zo ‘ontdek’ je nog eens wat. Prachtig.

Gaaf ding! En alweer verkocht.

1 like

@Mafkees :wink: en 't waren niet alleen de handwindertjes die gewoon Eterna heten, ook de Sonics en Quartzen etc. Check maar eens dat mooie Eterna topic hier op HF :+1:

6 likes

Leuke Tissot op MP.
@SybrenAnne wellicht als aanvulling op die je al hebt.

http://link.marktplaats.nl/m1510791002?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet

3 likes

Bedankt voor de tip ! :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Wel erg mooi

3 likes

Helemaal mijn smaak. Jammer dat de kast van chroom is.

1 like

Vond ik ook, wel een plaatje om te zien