Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

3 likes
1 like

Dit is een veiling dus de prijs zal nog wel oplopen. Komen nog importkosten bij uit de VS. Fotoā€™s zijn vaag. En het belangrijkste: dit is geen ref 1600ā€¦

1 like

Dit lijkt me een prima 20363-2. Met budgettaire ruimte voor een servicebeurt.
NB: als mijn geheugen mij niet in de steek laat dan heb ik deze vaker voorbij zien komen gedurende de afgelopen tijd. Mis ik iets?

1 like

Ja idd, staat al meerdere keren op de bay. Moet volgens mij wel echt de kogellager van de rotor laten servicen als je de sporen in de caseback ziet. Volgens mij niet triviaal/goedkoop meer toch om dat onderdeel te vinden toch?
Ook de balans misschien niet meer goed toch, ā€œstops when shakenā€?
Lijkt me redelijk duur worden bij elkaar opgeteld, wel een pracht exemplaar. Dial is origineel al moet de versleten kroon wel vervangen worden

1 like

Voor de vele vroege electronica/quartz liefhebbers?

4 likes

Prachtexemplaar en topprijsā€¦ Ik hang boven de knopā€¦

1 like

250 best offer doen knop? :wink::upside_down_face:

1 like

:joy:

Deze vind ik wel lekker apart

Gaaf concept, zoā€™n dial, maar deze lijkt me niet origineel. De uitlijning is niet overtuigend, hier en daar lijkt een stukje marker ā€˜meegelaktā€™ en ā€˜Swiss Madeā€™ ontbreekt.

Werkt absoluut het beste :smile: Omdat je van te voren nooit weet hoeveel ruimte de verkoper in zn prijs heeft. Ik heb het idee dat mensen vaak veel te netjes zijn met best offers

1 like

Yes, idd, hardstikke redial

Ik vind dat je je nog erg mild uitdrukt :rofl:

1 like

Laatst een horloge dat ik graag wouā€¦ Maar ruim 50% boven waarde, dus ik een bod gedaan met in bericht wat verkochte horloges met de prijs erbij waarom mā€™n bod redelijk wasā€¦ Kreeg me toch een scheldkannonade terug :sweat_smile:

1 like

Ik doe er geen berichtje bij. Ik begin zelf meestal rond de 60% van de prijs. Heb zelfs gehad dat zoā€™n bod in 1x geaccepteerd werd.

Die NOS UG die je laatst poste, die verkoper zou akkoord gaan met 400 zei die. 61.5%. :wink:

1 like

Om de redial goed te maken. Een stukkie quartz geschiedenis

2 likes

Voor dat geld heb je m met een orginele braceletā€¦

Prijs? Geen idee. Maar gaaf!
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=117577

6 likes

Heel vet. Maar aan de dure kant ja.