Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

misschien wat jong voor deze categorie, en quartz…maar goede maat (34mm) en prijs

gilt shadow? super strakke kast

Fraai 18K Chronometer Tissot zakhorloge:
Moet wel uit Japan komen, dus komen nog wel kosten bij…

1 like

Deze is wel gaaf. Tikkeltje fout, maar soit. Ohja, het is een damesmodel.

Dat. Glas.

1 like

Kijken we mee, een schatting van 200-250 voor een verguld seiko quartz dames horloge van 20 jaar oud. Koekoek.

3 likes

Ja die schattingen zijn treurig. Catawiki is over het algemeen treurig, maar dat maakt niet dat je er met wat realisme en geluk iets leuks kunt scoren.

2 likes

Het is overigens niet een gewoon Seiko dameshorloge, dus de prijs kan m.i. wel €150-200 zijn. Erg mooi dun horloge waar de Lassales om bekend staan met een prachtig glas. Seiko heeft destijds niet voor niets het luxe Lassale van Jean Lassale overgenomen. Ze zijn ook veel nagemaakt, maar deze lijkt mij echt vanwege de inscriptie (zegt ook weer niet alles) :ok_hand:

2 likes

Uiteindelijk voor 70 euro geveild. Met verzend- en veilingkosten kom je dan op 102 euro.

Klok moet uit Hongarije komen, dat is dan wel weer ongunstig. Al met al voor 150 euro een aardig apparaat in huis. Toch wat minder dan de schatting!

1 like

5 euro is correct, ja.

4 likes

Hoeveel euro zal dit wel niet worden? … En is hij origineel… De lume doet het nog wel erg goed…

Toch ff delen… Gaaaaaf

5 likes

Hongarije is gewoon EU :wink:

1 like

Oh! Ohja. Die Orban vent en zijn gedoe bracht me op het verkeerde been.

1 like

Rare snuiters heb je helaas niet alleen buiten de EU. :sweat_smile:

1 like

UG

1 like

14k full set Bulova accutron
:heart_eyes: :yum:

1 like

wat polywatch over het glaasje en je hebt een prachtig horloge:

2 likes

Ik geloof niet dat dit topic was bedoeld voor het aanprijzen van eigen waar.

3 likes

Oja

2 likes

Je hoeft niet in een kramp te schieten hoor. :wink: Ik merk alleen even op dat het volgens mij niet de bedoeling is om de verkoopregels te omzeilen door je koopwaar via deze draad alsnog op het forum aan de man te proberen te brengen.

Ik vind het overigens niet zo sjiek dat je het horloge moedwillig alsnog als ‘diensthorloge van de Wehrmacht’ te koop aanbiedt. Het is voor mij wel duidelijk dat het horloge dat zeer waarschijnlijk niet is, en voor jou volgens mij ook wel. :wink:

7 likes

Ook een gelukszoeker met een dikke plank voor zijn kop?

3 likes