Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Als je de verkoper bericht wil hij hem ook naar NL sturen.
Ik heb het hem gevraagd, vandaar :wink:

Ik vroeg het hem, en hij gaf aan dat hij dat niet deed en daarom wilde annuleren. Misschien viel het eindbedrag hem tegen.

Gister nog gaf hij aan dat het wel mogelijk is;

Kan de verkoper na een veiling de deal ‘zo maar’ annuleren dan?
Voor 140 euro had je een hele leuke 516 gehad.

Hmmm, en hij gaf aan mij aan echt niet te verzenden. Hij heeft toen geannuleerd, en ik heb dat bevestigd.

Komt binnenkort wel weer op ebay :wink:

1 like

Ja. Hij is gevallen en kapot gegaan, de hond heeft hem opgegeten etc. En dan kan hij hem daarna ook weer vrolijk relisten. :grinning:

1 like

Geen idee of het horloge authentiek is, wellicht dat een kenner uitsluitsel kan geven.

Alweer foetsie

Vraagprijs was 750 euro :sweat_smile:

Met zo’n omschrijving? Gegarandeerd scam

voor de electronica liefhebbers: mooie eterna

4 likes

Persoonlijk blijf ik gecharmeerd van dit model in al zijn varianten :star_struck:

1 like

Deze staat beschreven als een quartz horloge. Wellicht een franken hoorloge met alleen een Eterna wijzerplaat? Overige details zoals de achterkant zijn niet gooed in beeld.

Hoe presteren mensen het om anno 2020 nog zulke gebrekkige foto’s te maken?
Ik zou er sowieso van wegblijven. Het is niet bepaald een verzamelwaardig exemplaar.

2 likes

Ik vraag het me ook altijd af, kom ze ook tegen. Check deze maar eens :joy:

1 like

Soms is het verhulling van gebreken. Maar heel vaak gewoon onkunde en zijn horloges met slechte fotos de leukste koopjes. :grinning:

3 likes

Idd, kom ik soms ook tegen.
Wijzers die zo staan om een plek op de dial te verbergen, etc


misschien iets voor Universal liefhebbers? heb persoonlijk te weinig verstand van Polerouters

Ja, dat vermoeden had ik in eerste instantie ook bij deze. Alleen op het minimale plaatje van de achterkant lijkt het inderdaad om een goedkoop quartz horloge te gaan.

Full set eterna

1 like