Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Wel even alles in perspectief blijven plaatsen hé Daniel, het is een ebay online sale, van een afgeragd horloge dat iemand in een schuifje heeft gevonden, en met alle onzekerheden van dien. Ik zeg niet dat het een véél te hoge prijs is, maar normaal gezien gaan dergelijke exemplaren voor 11k usd max. Dit is er toch weer 3-4k bovenop. Op OmegaForums is het ongeloof ook groot.

Los daarvan, overheerlijk ding.

juist liever dat

Ja idem, en dat verklaart ook de prijs denk ik…

Maar het blijft een mindfuck, je kan een zeer goede Ed White kopen, met 0 onzekerheden, bij een goede dealer, geserviced, voor om en bij de 9-10-11k.

3 likes
1 like
1 like

Mwoah, chromen kast, wss redial (erg clean, geen minutenstreepjes) en geen incabloc.

Ik denk 100% redial.

My bad

Goedmakertje

4 likes

Dit topic een tijdje niet gelezen, en merk dat ik er weer extreem hebberig van wordt. Wat komt er weer veel leuks voorbij :slight_smile:

2 likes
4 likes

Geen horloge dit keer maar een brochure van Omega.

AE752390-089F-4ED7-82CB-B9EB3FACDD98

249F94B4-3EE3-4565-8D9B-BFEE3ACCCFBA

000A85F1-BA13-4548-85CE-3554CE46D7B6

https://www.ebay.nl/itm/324125274490

3 likes

Omega bandje 19mm

Na het lezen van het artikel van Jasper @AmsterdamVintageWatches wil iedereen toch een FF? Wie hapt het eerst toe?

3 likes

Nog alfa auto liefhebbers?

Alfa Laval is een fabrikant van procesapparatuur, heeft weinig met auto’s van doen :wink:

2 likes

Deze Lanco is een typisch gevalletje van misbruik van de term NOS. Hij is overduidelijk opgeknapt (kast is opnieuw verchroomd). Verder vind ik hem vrij duur.

1 like

haha ok, nou dat laat weer zien hoeveel ik van autos weet :joy:

Ze zijn wel leuk, die sleutelhouders. Die marvin uurwerkjes zijn ook leuk om zelf aan te sleutelen.

2 likes

Zijn inderdaad wel grappig, heb zelf nog ergens deze zuiger met klokje liggen:

1 like

ter lering ende vermaeck; hoe zie je dat hij opnieuw verchroomd is?