Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

die polerouter is van @watchoniste op insta. Hij weet zelf ook dat de plaat niet correct is. Is een microtor met bumperplaat

3 likes

Lieve schat. Die hebben allemaal het nieuwere logo.

Zoals ik zei. Ouwe UG logo met schild hoort automatic microtor op de plaat te hebben staan als er een microtor movement in zit.

1 like

Wel jammer dat ie dat er op eBay niet even bij verteld dan.

2 likes

Best schandalig eigenlijk. Ook niet bepaald een koopje hé. De bracelet is wel erg cool.

1 like

Bracelet heb ik ook gehad. Past niet bij dit model. Is 18mm bracelet.

1 like

ja hij had hem eerder willen bij houden maar zijn auto was kapot dus moest hij hem verkopen.

Vind m niet heel duur… Die band heeft nog best wel wat waarde.

Tis wel een frankenwatch

Zoals je weet ben ik een pak minder OCD-ig op dat bracelet vlak. Als het leuk oogt is het al goed voor mij. Is allemaal niet zo heel belangrijk :wink:

Het oogt dus net niet zo mooi als zou moeten. Tis waarschijnlijk ook voor de Polerouter jet.

Ouwe Polerouter hoort op deze band:


Inspiratieshot van internet

Mijn rammelbak… eigenlijk ns laten fixen.

4 likes

Lekker. Bracelet is altijd een dikke plus.

2 likes

Een alleraardigst Omega’tje.
https://omegaforums.net/threads/omega-jumbo-ref-2488-6-with-stepped-lugs.114291/

Fraaie KS.
https://omegaforums.net/threads/king-seiko-5625-7000-1969-automatic-hi-beat-gold-medallion-450€.114522/

2 likes

Zelf maar gekocht :wink:

13 likes

Dacht dat jij uit de horloges was;).
Mooie aanwinst.

Ik wil nog een keer een moderne en/of vintage grand/King seiko. Dat design is amazing.

1 like

Het kriebelde en ik had de ruimte … tja! Haha.

2 likes

:sunglasses:

1 like

Tissot Tank (bauhaus)

Werkende staat, Quartz, Duitsland, originele band en gesp.

35+11 euro.

2 likes

Ik beconcurreer mijn eigen listing in het blauwe deel maar dit is een zeldzaam goed en nog aantrekkelijk geprijsd ook!

2 likes

Mooie plaat, quartz

3 likes

Een vraag ter leering ende vermaeck: is dit plaatje nou zo verweerd of is ermee gerommeld? En wat te denken van de wijzerlume?

2 likes

Ziet er heel erg verweerd uit, de losse, brokkelige radium lume helpt ook niet echt.