Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Ik snap wat je bedoelt. Het contrast met de wijzers laat het verweerde ook nog meer opvallen.

Denk dat de wijzers gerelumed zijn
 lijkt me in elk geval geen radium verf.

Weet niet of ik het erg vind. stuk beter dan gifgroen.

Wijzers re-lume denk ik.
Leuke lugs trouwens

Wijzers lijken me ook relume, wel vreemd dat er dezelfde spikkels opzitten als op de wijzerplaat.

Stevig startbod, maar met zo’n mooie wijzerplaat zie ik ze de laatste tijd niet vaak langskomen op eBay. Originele wijzers en kroon. De kast ziet er helaas wel gepolijst of gesatineerd uit.

1 like

Nog een klein uurtje

2 likes

Erg leuk horloge en nog geserviced ook. Het uiteindelijke bod: 250. Dat is een leuke deal voor de nieuwe eigenaar. Iemand van hier?

Had zelf niet meer gekeken maar dat is inderdaad een hele nette prijs👍

Volgens mij zijn deze maar 34mm, daarnaast verguld; dus al een stuk minder gevraagd lijkt me?
Maar voor een Tissot verzamelaar nog steeds een mooie prijs, zeker met die nette bezel insert. :+1:

516’s met bezel insert zijn eigenlijk altijd 36 mm. Er is ook een versie zonder bezel, en die is inderdaad 34 mm.
Deze dus:

Maar ik heb dit model nooit in de hand gehad, dus ben er uiteraard niet zeker van. :thinking:

1 like

Fraai ding, maar de tijd van leuke dealtjes is wel voorbij, zo lijkt het.
https://omegaforums.net/threads/for-sale-vintage-mido-multifort-powerwind.114977/

2 likes

Grappig ding hoor, maar wel heel duur voor een horloge van 31mm :scream:.

Oeps, dat was mij niet eens opgevallen!

1 like

Je bent niet zo scherp de laatste tijd! Ik kijk altijd naar je tips. :upside_down_face:

Weet altijd wel goed geprijsde unieke dingen op te duikelen.

1 like

Kan dit wat zijn??

1 like

Geen idee of hier iets van klopt :grimacing:

Oftewel
 is €375,- een mooi bedrag voor dit horloge?

En deze?

Meh qua staat ook erg matig, vooral de wijzerplaat

1 like