Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Dit lijkt mij een fake. Het logo moet naar beneden wijzen en niet naar de loupe.

1 like

Istie al binnen? :smiley:

Nee, helaas nog niet. De tracking info geeft aan dat het pakket al een tijdje ‘in the destination country’ is maar momenteel blijft het stil.

2 likes

Idd niet heel duur :+1:

Tissot Navigator ref. 45503 (Lemania powered).
Deze is voor zover ik het beoordelen kan in uitzonderlijk goede staat en incl. originele band.

(niet de goedkoopste)

1 like

Ik weet niet of het echt een horloge deal is, het is immers een veiling, maar dit is gewoon een Enicar Sherpagraph met een andere merknaam…

1 like

Cool ding! Wel jammer van de wijzerplaat en wijzers.

1 like

Ja zeker, maar nog altijd wel een super tof horloge en kast ziet er ook prima uit zo te zien

Seiko - Grand Seiko - SBGX002 - Heren - 2011-heden

Wat vinden jullie hiervan?

Ik denk dat je voor die prijs (tenminste de geschatte prijs) beter verder kan zoeken, op chrono staan mooiere modellen voor een vergelijkbaar bedrag

Oke, maar wat zou je hier voor geven als acceptaal bedrag? Hij heeft die prijs nog niet bereikt namelijk

Met reserve prijs dus niet echt interessant

1 like

1100-1200 lijkt mij nog wel redelijk mocht je hem willen

1 like

Ik vind hem erg gaaf, zeker die kleur combinatie van staal een geel goud.

Full set

2 likes

Single crown super compressor voor 150 pond.

2 likes

Veel geld voor een white shadow.

1 like

Mwah, de tijd dat je de cal 66 modellen voor een klein bedrag kon kopen in deze staat full set zijn helaas wel voorbij
En die originele bandjes met stalen sluiting kost tegenwoordig ook niet meer niks… :weary:

En je mag een lager bod doen :grin:

Tis een uniek geheel. Maar goed, voor mijn gevoel niet echt een deal :rofl:

Let’s agree to disagree :blush: