Ik weet niet of het slim is hier reclame te maken voor je eigen advertenties.
We mogen er in elk geval niet op reageren… en ik wil eigenlijk niet jouw horloges op 2 plekken tegen komen.
Ik weet niet of het slim is hier reclame te maken voor je eigen advertenties.
We mogen er in elk geval niet op reageren… en ik wil eigenlijk niet jouw horloges op 2 plekken tegen komen.
Is ronduit tegen de regels.
Wel ongeveer een factor 3-4 te duur
Allebei overigens.
Ik ken de regels van Hf niet zo goed
Dat je niet mag reageren weet ik wel. Dus septentrio heeft een probleem als Jur dr achter komt
Sorry hoor !
Verkeerde been uit bed gestapt?
Welnee. Jur is een jurist. Hoor- en wederhoor
Dat weet ik niet heb op Chrono 24 gekeken vandaar.
Dat moet toch wel betrouwbaar zijn dacht ik.
Ik heb die al ongeveer 30 jaar liggen vandaar.
Jij was een dag weg. Beetje recalcitrant geweest
Neu, maar als iedereen t doet kan dit draadje wel weg.
Chrono24 is een van de plekken waar de meest idiote prijzen worden gevraagd. Niet echt representatief wat mij betreft. Beter verkochte horloges op ebay of catawiki bekijken.
Hoe dat? Ik reageer toch hier en niet onder de listing?
Hij heeft ook commentaar op advertenties op andere plekken verwijderd.
Het zal zo’n vaart niet lopen, was niet te serieus bedoeld. Ik heb ook wel eens in advertenties iets gezegd over een horloge. Als het terecht is mag dat volgens mij ook.
Mag alleen niets zeggen over 47 ups. He @mafkees
E Bay Inderdaad staat een Kelek voor 2399,00 Vaste prijs en de mijne is te duur ?
Ik kan ze niet vinden om een vergelijk te maken.
Kijk een oude Rolex is ook veel te duur maar als men het ervoor betaald wat is dan duur?
Geef een een voorbeeld waarom te duur ?
Waar kan je het goedkoper kopen?
Chrono24 zijn vraagprijzen. Sommige artikelen staan er jaren op.
Je moet eigenlijk kijken naar verkoopprijzen maar dat is een stuk lastiger.
Geef even de link naar verkoop prijzen dan kan ik het ook zien.
Gewoon roepen het is te duur kunnen we allemaal.
De mijne zijn ook vraagprijs natuurlijk.
Ik ken de markt waar je je nu in begeeft. De Jenny is leuk en begeerlijk, vandaar 850 tot 1250 euro. Met een beetje geluk zelfs 1500 euro. De Kelek is generiek, dat model is verschenen onder veel merken. Weinig bijzonders aan, 4-500 euro zal al veel zijn. Je moet mij niet geloven, en ik ga ook geen voorbeelden aanbrengen. Als je zelf huiswerk doet ga je dit snel zelf vaststellen.
Ik riep dat niet. Ik geef alleen aan dat vraagprijzen op Chrono24 niet kloppen. Daarnaast hoef ik je werk niet voor je te doen.
Gezien je ads er nog staan is in t elk geval geen superdeal geweest.
Oké jullie snappen toch wel dat ik een verzamelaar ben.
Spaar al 50 jaar horloges en heb er meer dan 90.
Dus wilde ik eens wat opruimen wegdoen.
De prijzen heb ik opgezocht voor wat ik kon vinden.
Dan is het toch logies dat je het voor minder erop zet.
Men kan toch een bod doen en dan zien wel het wel.
Hij mag daarnaast toch vragen wat hij wilt? Al vraagt hij er €10.000 voor, who cares?
Op ebay kun je zoeken in verkochte aanbiedingen. Vaste prijzen zeggen weinig, kan al een jaar zo te koop staan. Alleen als je weet dat iets voor een bepaalde prijs verkocht is zegt het wat over de waarde.
Dat mag ie zeker en ik geef nergens aan dat hij dat niet mag. Ik geef ook nergens commentaar op zijn vraagprijs. Chrono24 als bron voor je vraagprijs stelde ik wel vraagtekens bij.
De ads heb ik hier alleen liever niet worden geherpost.