Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Het doet er ook allemaal niet toe :sweat_smile:
De reacties kwamen hier omdat je eigen listings hier aanprijzen not done is. Daarenboven waren het al zeker geen vintage ‘deals’.

De links zijn weggehaald nu. Klaar.

2 likes

Nee hoor. Ik had geen ban en de gevlagde opmerking is teruggezet omdat het beheer van oordeel was dat de vlaggen onterecht waren.

2 likes

Ik zie forumleden bij voorkeur verkopen in het blauwe gedeelte hier. One stop shop. Heerlijk😂

Enfin. Iemand nog een echte vintage deal gespot? Het nieuwe jaar begint bijna. Gevoelsmatig mag ik dan weer gaan aanschaffen :joy:

1 like

Off topic wellicht, maar krijg je melding als je 1 of 2 keer gevlagd bent? Heb die ervaring (gelukkig) nog niet

Dankjewel. Ik ga eens kijken.
Zo heb ik ook nog een Roamer maar dan nieuw ongedragen.
Op E Bay staat er een afgedragen maar met doos.
Deze is dus verkocht!
Dus wat is de mijne dan waard ?

Roept u maar heren kenners.

3 likes

Wel als de post verborgen is.

1 like

Lijkt me ook niet het doel van dit draadje.

2 likes

Bijzondere secondewijzer! Cool ding. Helaas is Roamer geen erg gezocht merk. Euhm, gegeven de staat zou een 750 tot 850 euro wel moeten kunnen schat ik.

1 like

Dankjewel

Ja ik koop soms wat en dan gaat het de kast in zoals deze.
Maar vind hem nog wel mooi weet nog niet of ik deze ga verkopen.

Das een topic om te openen in “vragen over echtheid
” (lichtbruin)
Daar kan/mag je ook waarde inschattingen vragen.

Tis een tof ding. Maar roamers zijn niet collectible. Wat dat betreft is het slimmer om te wachten. De vintage markt verschuift misschien wel naar mate de topstukken van meer highend merken steeds onbereikbaarder worden.

3 likes

Klopt maar was over Ebay

Ik heb hem al ongeveer 40 jaar of meer dus geen haast.
We zien het wel.
Zal wel een beetje in de gaten houden.
Nooit gedaan omdat ik bijna niets verkoop.

Op MP staat nog een mooie witte searock van een betrouwbare verkoper voor zo’n 350,-. Verkoper is een actief forumlid.

Ik wilde niet ook nog over die Kelek beginnen nadat ik die Jenny al aangehaald had.
Maar zoals @septentrio ook al zegt, dat model is door meerdere merken uitgebracht en zal zo rond de 500 euro opbrengen.

Je kan wel bij de advertenties zetten dat je ook een redelijk (onderbouwd?) bod kan doen, maar als de vraagprijs 3 a 4x te hoog ligt, zullen weinigen daar interesse in hebben.

Ik had normaliter wel interesse gehad in die Jenny, maar met relumede wijzers is ie niet echt interessant. Ik zou em in die staat voor 1000 euro nog laten liggen. Laat staan 3000 euro.

Chrono24 en Ebay vraagprijzen zeggen natuurlijk niets. Het gaat om prijzen waar voor ze daadwerkelijk verkocht worden.

1 like

Grappig ik heb voor de Jenny al een bod van E 1250,00 !!
Maar dat doe ik niet.
Zo zie je maar je kan niet alles weten.
En de vintage handel is toch wat een liefhebber er voor geeft!

Vintage watches - Buy vintage wristwatches for men - Shop online - Watches83
Die hebben er veel !

1250 euro lijkt me een prima bod.

Nou niet helemaal. Mensen die dit soort horloges kopen hebben over het algemeen verstand van de prijzen en zullen er gewoon de marktwaarde voor geven.

Zin om te praten tegen superduiker heeft 't niet. Volgens mij zit die inmiddels zo diep onder water dat ie niets meer hoort.

5 likes

Ik heb ‘m toch ook zo ingeschaald? Is wel een wereld van verschil met je 3k vraagprijs hĂ© :joy:

4 likes