Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Ik weet dat hier een paar Tissot liefhebbers rondhangen.
Een leuke verschijning… Al is de stijl meer Mido achtig…

1 like

Leuke ja, heeft ook wel wat DNA van de Tissot Sideral (met name door de bezel en bandaanzet) :ok_hand:

1 like

Deze wellicht interessant voor iemand? Band klopt volgens mij, clasp en ds ring niet en hij is qua kast redelijk gaar, maar dat zie je vaker. Wp ziet er nog best top uit, uurwerk etc lijkt mij ook te kloppen. Is wel de tweede keer dat hij aangeboden wordt, dus wellicht mis ik iets :thinking:.

1 like

Oef, mooie skindiver chrono met Valjoux 23. Da’s ongeveer helft van een lokale Kelek of Jenny :wink:

2 likes

Rolex liefhebbers

1 like

Hier even een waarschuwing:

Er staat momenteel een Mulco Escafandra 42mm super compressor te koop op eBay die wordt aangeboden door iemand uit Heemstede, maar deze blijkt dus fake te zijn.

Ik had er bijna op geboden :sweat_smile:

Het gaat om dit horloge: https://www.ebay.nl/itm/233829764853

En volgens dit al wat ouder artikel op Fratello blijkt het dus een fake te zijn: https://www.fratellowatches.com/buyer-beware-mulco-escafandra/#gref

2 likes

Je ziet aan het achterdeksel en de knoppen dat er iets niet goed is. In het achterdeksel moet een verende constructie zitten en het staat me niet bij dat originele compressor knoppen verchroomd zijn.

1 like

Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Je stelt je vraag op de verkeerde plek. Je kunt beter een nieuw topic aanmaken in het lichtbruine gedeelte, dat is bedoeld voor vragen over echtheid, type, waarde etc.

1 like

Dank je wel voor je tip.

1 like

Een fluted vijfje voor een prima prijs. Best een leuk ding en niet duur voor zo’n model.

2 likes

Tissot PR 516 Chrono

4 likes

Mooie prijs.

1 like

Aan <1k is dit echt een leuke hoor, raar dat er zo mee geleurd moet worden :sweat_smile:

7 likes

Daar begrijp ik ook weinig van.

3 likes

Een Longines Conquest voordat het een Conquest was.

Coole modellen, maar deze is gegeven de staat echt te duur…

Jup. Komt voor mij nu wat te vroeg en zou er ook graag staal bij hebben qua band. Maar erg mooi!

1 like

Ik koop in 2021 helemaal niets !
Het gaat al 10 uur goed…

12 likes

Hoe lang nog als je al binnen 10 uur in 2021 in het Vintage horlogedeal draadje aan het struinen bent… :slight_smile:

2 likes

Scherp :joy: