Tissot PR 518
Niet moeders mooiste, heeft wat liefde nodig.
Maar een incl. prijs van 55 euro is niet veel, wellicht een leuk project voor iemand hier.
Tissot PR 518
Niet moeders mooiste, heeft wat liefde nodig.
Maar een incl. prijs van 55 euro is niet veel, wellicht een leuk project voor iemand hier.
Ik heb geen idee of dit een origineel en authentiek horloge is, maar hij viel me op en met een ânu kopenâ prijs van 70+16 euro dacht ik dat hier wellicht iemand interesse zou kunnen hebben.
Nieuw leven inblazen oké, maar deze hoort op de palliatieve afdeling volgens mij
Mooi setje.
De eterna is een juweeltje (wel 32mm) en die marvin een prachtig uurwerk
Eterna âtre taccheâ.
Tissot PR516 Electronic (met een wat zeldzamere dial)
Defect uurwerk en kapotte bezel, maar de prijs zal ook navenant zijn verwacht ik.
Volgens mij zijn de wijzerplaat en wijzers nog netjes.
Met wat aandacht is deze weer in ere te herstellen.
( @Climholland )
@wbcoupe en @Climholland laat die frankentissot maar komen De onderdelen zien er niet bepaald meer fris uit en worden anders toch maar weggeflikkerd lijkt mij
Nou inderdaad. We moeten toch eens zien of we daarvoor een bijdrage vanuit Tissot kunnen krijgen
Ik ben als persoon ook uit het Parijs klimaatakkoord gestapt. Dat gaat zo traag,
Ik doe het zelf wel!
leuk dat zoân merk ermee inzit dat de part worden herbruikt tot het oneindige!
Of in ieder geval een erkenning dat jullie creaties voldoen aan de âgenuine upcycled vintage Tissotâ standaarden
De Tissot Climcoupe ofzo
Jazeker, al moet ik zeggen dat ik de exacte combinatie van onderdelen niet meer helemaal scherp heb
Hahahahaha, ditzelfde topic, iets terug:
Oh ja, heb m weer