Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Tissot PR 518
Niet moeders mooiste, heeft wat liefde nodig.

Maar een incl. prijs van 55 euro is niet veel, wellicht een leuk project voor iemand hier.

2 likes

Leuke voor @Climholland ?

1 like

Ik heb geen idee of dit een origineel en authentiek horloge is, maar hij viel me op en met een ‘nu kopen’ prijs van 70+16 euro dacht ik dat hier wellicht iemand interesse zou kunnen hebben.

2 likes

Nieuw leven inblazen oké, maar deze hoort op de palliatieve afdeling volgens mij :rofl::rofl:

6 likes

Mooi setje.
De eterna is een juweeltje (wel 32mm) en die marvin een prachtig uurwerk

4 likes

Eterna ‘tre tacche’.

4 likes
2 likes

Tissot PR516 Electronic (met een wat zeldzamere dial)
Defect uurwerk en kapotte bezel, maar de prijs zal ook navenant zijn verwacht ik.

Volgens mij zijn de wijzerplaat en wijzers nog netjes.
Met wat aandacht is deze weer in ere te herstellen.

( @Climholland )

5 likes

G9qfCvxlwGAaQ

4 likes

:sweat_smile: :sweat_smile:

1 like

@wbcoupe en @Climholland laat die frankentissot maar komen :joy: De onderdelen zien er niet bepaald meer fris uit en worden anders toch maar weggeflikkerd lijkt mij :wink:

3 likes

@wbcoupe en ikzelf dragen bij aan de circulariteitsdoelstellingen van Tissot. :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Nou inderdaad. We moeten toch eens zien of we daarvoor een bijdrage vanuit Tissot kunnen krijgen :rofl: :rofl:

1 like

Ik ben als persoon ook uit het Parijs klimaatakkoord gestapt. Dat gaat zo traag,
Ik doe het zelf wel! :rofl::rofl:

3 likes

:laughing: :laughing:

1 like

:joy::joy: leuk dat zo’n merk ermee inzit dat de part worden herbruikt tot het oneindige!

Of in ieder geval een erkenning dat jullie creaties voldoen aan de ‘genuine upcycled vintage Tissot’ standaarden :ok_hand::grin:

De Tissot Climcoupe ofzo

1 like

Hier hebben we ooit een voorstel voor gedaan toch @wbcoupe

1 like

Jazeker, al moet ik zeggen dat ik de exacte combinatie van onderdelen niet meer helemaal scherp heb :sweat_smile:

1 like

Hahahahaha, ditzelfde topic, iets terug:

3 likes

Oh ja, heb m weer :smile: :smile:

1 like